تشک و انواع آن

0

تشک و انواع آن

تشک و انواع آن : اولین توصیه ما به شما این است که تشک مورد نظر خود را از فروشگاهی معتبر تهیه فرمایید , برند های معتبر هستند که اقدام به تولید تشک های با کیفیت و مرغوب می نمایند پس اگر تشک خود را از فروشگاهی بدون صلاحیت تهیه نمودید انتظار گارانتی و ضمانت کالا را نداشته باشید .

تشک خوب و ویژگی آن

تشک های خوب و با کیفیت استاندارد هایی دارند مثلا در ساخت آن ها از فنرهای قوی و بادوام استفاده شده است که استحکام و مقاومت کالا را ضمانت می کند .

تشک های خوب و استاندارد خوابی راحت برای شما به ارمغان خواهند آورد برخلاف تشک های نامرغوب که می تواند موجب برهم زدن خواب و هم چنین بروز مشکلاتی چون بیماری های پوستی و عضلانی برای شما شود .

تشک با کیفیت علاوه بر موارد گفته شده دارای ویژگی های دیگری چون ضد آب بودن و ضد حشرات بودن نیز است . ارتفاع تشک نیز مهم است , تشک استاندارد کم ارتفاع نیست و کمی بالاتر از سطح تخت قرار می گیرد .

انواع تشک

·        تشک طبی

این نوع تشک ها دارای فنر نیستند و با هدف تسکین و یا پیشگیری از بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند , تشک های طبی کمی سفت , قابل شستشو و ارزان قیمت هستند .

این نوع تشک ها به دلیل وزن پایینی که دارند قابل جابه جا شدن هستند و جنس آن ها از یونولیت می باشد .

·        تشک آبی

به دلیل وجود آب در این نوع تشک ها می توان از آن برای کسانی که در بستر بیماری هستند استفاده کرد , این نوع تشک ها از ایجاد زخم بستر جلوگیری می کند . البته می توان از آن ها در مسافرت و پیک نیک هم استفاده کرد .

·        تشک بادی

این تشک را به وسیله پمپ برقی یا دستی باد می کنند و به همین دلیل هم سفتی یا نرمی آن قابل تنظیم است , عمده کاربرد تشک های بادی در سفر است .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد