تشک های طبی اسفنجی

0

تشک های طبی اسفنجی

تشک های طبی اسفنجی : محتویات اصلی این نوع تشک ها اسفنج است به همین دلیل هم به آن ها تشک های اسفنجی گفته می شود , تشک های اسفنجی در سایز ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند و افراد با هر سن و وزنی می توانند از آن استفاده کنند .

یکی از تفادت های بارز تشک های اسفنجی و فنری این است که در تولید تشک های اسفنجی از فنر استفاده نشده است و همین می تواند ویژگی خوبی محسوب شود بخصوص برای تخت های دونفره چرا که غلت زدن و تکان خوردن یکی مزاحمتی برای دیگری ندارد و آرامش فرد را به هم نمی ریزد .

نکته مهمی که به هنگام خرید این نوع تشک ها باید در نظر داشته باشید این است که کالای خود را از فروشگاهی معتبر تهیه فرمایید در این صورت می توانید مطمئن باشید که در ساخت آن از اسفنج های مرغوب و با کیفیت استفاده شده است .

ویژگی تشک های اسفنجی

تهویه در این نوع تشک ها به خوبی انجام نمی شود , تشک های اسفنجی برای افراد گرمایی مناسب نیست چرا که گرما را جذب می کند . این افراد بهتر است از تشک هایی با الیاف خنک و ضد تعریق استفاده کنند .

به دلیل اسفنج به کار رفته در این تشک ها , سطح آن ها نرم و راحت است . کسانی که مشکلات عضلانی یا کمردرد دارند بایستی از نوع سفت تری استفاده کنند بنابراین تشک های اسفنجی برای آنان توصیه نمی شود .

تشک های اسفنجی بسیار با کیفیت هستند به همین دلیل هم دوام و طول عمر آن ها بالاست , از این تشک ها می توان ۷ تا ۱۰ سال استفاده نمود .

قیمت تشک های اسفنجی

قیمت این نوع تشک ها بر اساس مواردی چون : کیفیت و جنس متریال تشک , ابعاد تشک و .. تعیین می شود . هرچه کیفیت بالاتر باشد قیمت تشک نیز افزایش می یابد , برای خرید یک تشک خوب بایستی هزینه بیش تری صرف کنید .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد