اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید حتماً این ده اتاق نشیمن شگفت‌انگیز را ببینید

0
دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی در خانه های امروز است، چرا که این اتاق یکی از پر رفت‌وآمدترین و مهم‌ترین فضاهای هر منزلی است.

در این مطلب ما برای شما ۱۰ مورد از شگفت‌انگیزترین اتاق‌های نشیمن با سبک‌های مدرن و کلاسیک، مناسب برای همه سلیقه‌ها را معرفی می کنیم.

اگر شما قصد تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن خود را دارید و یا به دنبال یک دکوراسیون و طراحی داخلی جدید هستید، می‌توانید از این نمونه‌ها ایده بگیرید. تنها کافی است یکی از طراحی‌هایی که به فضای اتاق نشیمن و سلیقه شما شبیه‌تر است را انتخاب کنید و دست به کار شوید. با ما همراه باشید.

اتاق نشیمن رمانتیک به سبک کلاسیک

 ۱-اتاق نشیمن رمانتیک به سبک کلاسیک

دکوراسیون داخلی این اتاق نشیمن توسط استودیو آندر Castrignano طراحی شده است. استفاده از مبلمان‌ مخملی به رنگ طوسی متناسب با رنگ دیوارها در کنار چراغ‌های خوشه‌ای، هماهنگی زیبایی را به وجود آورده‌اند. این ترکیب شگفت‌انگیز در چیدمان دکوراسیون این فضا سبب ایجاد یک محیط صمیمی و بسیار عاشقانه‌ برای خانواده شده ‌است.

 اتاق نشیمنی زیبا به سبک سنتی و مدرنیته

 ۲-اتاق نشیمنی زیبا به سبک سنتی و مدرنیته

در چیدمان و طراحی داخلی این اتاق نشیمن از سبک سنتی و مدرنیت استفاده شده است. این طراحی داخلی با رنگ‌آمیزی خنثی در کنار مبلمانی راحت و مطابق مد روز، ترکیبی زیبا و دل‌نشین را به این اتاق نشیمن داده است.

 اتاق نشیمن مدرن با برقراری تعادل بین سبک مدرن و کلاسیک

 ۳-اتاق نشیمن مدرن با برقراری تعادل بین سبک مدرن و کلاسیک

طراحی داخلی این اتاق نشیمن بر عهده ی استودیو Marco Piv بوده است. با برقراری تعادل بین سبک مدرن و کلاسیک، محیطی منحصر به فرد در این اتاق نشیمن ایجاد شده است. همچنین استفاده از میز قهوه‌خوری چوبی در این چیدمان، جلوه مدرن و زیبایی را در دکوراسیون داخلی این محیط به وجود آورده است.

 

تقارن در اتاق نشیمن

 ۴-تقارن در اتاق نشیمن

اتاق نشیمنی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید توسط roberta mari با سبک کلاسیک طراحی شده است. از مهم‌ترین ویژگی این اتاق می‌توان به وجود پنجره به عنوان نقطه کانونی اشاره کرد که باعث ایجاد تقارن شده است.

همچنین رنگ‌آمیزی اتاق و هماهنگی پرده و پارچه رومبلی بر جذابیت فضا افزوده است و ترکیب فوق‌العاده‌ای را در دکوراسیون داخلی این اتاق نشیمن پدید آورده است.

اتاق نشیمن زیبا در کنار گیاهان سبز

 ۵-اتاق نشیمن زیبا در کنار گیاهان سبز

طراوت و زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از گلدان‌های سبز میسر می شود. گیاهان تأثیر زیادی بر روی شادی و روحیه افراد می‌گذارند، به همین دلیل آوردن آنها به داخل خانه بر تلطیف کردن فضا بی تاثیر نیست.

اتاق نشیمنی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید با رنگ‌آمیزی آبی دیوارها و مبلمان سفید، با اضافه کردن گیاهان سبز در این فضا چیدمان این اتاق را به یک فضای دل‌چسب و زیبا تبدیل کرده است.

اتاق نشیمن مطابق با همه سلیقه‌ها

 ۶-اتاق نشیمن مطابق با همه سلیقه‌ها

چیدمان اتاق نشیمن فوق با استفاده از مبلمان مدرن و لوسترهای کلاسیک صورت گرفته است که جلوه ای ویژه در آن ایجاد کرده است. همچنین استفاده از میز قهوه‌خوری چوبی هماهنگ با دکوراسیون این اتاق سبب به وجود آمدن یک فضای جذاب و صمیمی شده است.

 اتاق نشیمن به سبک کلاسیک با رنگ‌های خاکستری

 ۷-اتاق نشیمن به سبک کلاسیک با رنگ‌های خاکستری

رنگ خاکستری یکی از رنگ‌های خنثی در چرخه رنگ است. از خصوصیات رنگ خاکستری می توان به این اشاره کرد که با هر رنگی ترکیب می‌شود و زیبایی فضا را دوچندان می‌کند.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، استفاده از مبلمان خاکستری سبب دل‌بازتر و بزرگ‌تر شدن فضا شده است. به همین دلیل برای کامل کردن دکوراسیون این اتاق نشیمن، از رنگ‌های سفید و شیری برای دیوارها استفاده شده است تا چشم گیر شدن فضا بیشتر شود.

اتاق نشیمن زیبا به سبک مدرن

 ۸-اتاق نشیمن زیبا به سبک مدرن

یکی از خصوصیات سبک مدرن، استفاده از رنگ‌های سفید در کنار سایه‌های متنوع خاکستری و طوسی است. برای جلوگیری از سردی و بی‌روحی اتاق نشیمن، همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، آینه‌های بزرگ و همچنین تابلو بر روی دیوار، وسایل دکوراتیو به رنگ طلائی و نقره‌ای، پارچه‌های مخملی مبل، همه اینها در یک اتاق نشیمن مدرن، جذابیت و زیبایی منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

جذابیت اتاق نشیمن با استفاده از قفسه‌های چوبی

 ۹-جذابیت اتاق نشیمن با استفاده از قفسه‌های چوبی

در این اتاق نشیمن اولین چیزی که به سرعت به چشم شما می‌آید، قفسه‌های چوبی بر روی دیوار اتاق است. این روزها در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن، استفاده از قفسه‌های دیواری بسیار مورد توجه است.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، استفاده از قفسه‌های چوبی در این اتاق نشیمن، امکان بیشترین استفاده از فضا را برای کاربران فراهم آورده است، همچنین امکانی برای نگهداری اجسام دکوری و تزئینی!

دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از عناصر چوبی و طلایی

 ۱۰-دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از عناصر چوبی و طلایی

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، اتاق نشیمن این خانه با استفاده از مبلمان‌ راحت در کنار عناصر تزئینی چوبی و طلایی باعث ایجاد سبک مدرن و کلاسیک در فضا شده است. این ترکیب در کنار هم فضایی گرم و دل‌نشین را برای خانواده و دوستان به وجود آورده است.

منبع : خوگر

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد