۱۰ زن زیبای دنیا در سال ۲۰۱۷

0
 زیباترین زنان حال حاضر دنیا کدامند؟ فکر می کنید چه کسانی شایسته عنوان زیباترین زنان دنیا در سال ۲۰۱۷ هستند؟ توجه داشته باشید که همه بانوان زیبایی خاص خودشان را دارند. ولی فهرست که در اینجا تهیه شده، بر اساس نظرسنجی ها و رأی های آنلاین کاربران است، زیرا هیچ معیار استانداردی برای زیبایی وجود ندارد. زیبایی یکی از پر بحث ترین موضوعات حال حاضر دنیای ماست و هرگز یک برنده قطعی و مسلم در این بحث وجود ندارد. ممکن است کسی که در برهه ای از زمان عنوان زیباترین را به دست می آورد، مدتی بعد جایگاهش را به فرد دیگری ببازد.

بانوان معمولاً به کاراکترهای فیزیکی از جمله جذاب و گیرایی و شیک پوشی اهمیت می دهند. البته فاکتورهای دیگری از جمله میزان شهرت و سطح هر سلبریتی، اعتماد به نفس، هوش، محبوبیت و مهارت ها نیز در نظرسنجی ها دخالت دارند.

 

 

۱۰. لیزا سوبرانو – فیلیپین

 

 تصویر مرتبط

این هنرپیشه مدل فیلیپینی-آمریکایی در رتبه دهم لیست مان قرار دارد. سال گذشته، وی رتبه دوم «زیباترین دختران دنیا» را داشت. علاوه بر حرفه بازیگری، وی چهره تبلیغاتی برند آرایشی میبلین نیز هست.

 


۹. اما واتسون – بریتانیا

 

 

نتیجه تصویری برای اما واتسون

 

یکی دیگر از زیباترین زنان دنیا در سال ۲۰۱۷، هنرپیشه و مدل ۲۷ ساله اهل انگلستان یعنی اما واتسون است. وی در پاریس به دنیا آمد و پدر و مادرش وکلای انگلیسی به نام های ژاکلین لوسبی و کریس واتسون هستند. وی تا ۵ سالگی در پاریس زندگی می کرد.

 


۸. پریانکا چوپرا – هندوستان

 

 تصویر مرتبط

ستاره ۳۴ ساله بالیوودی، پریانکا چوپرا، رتبه هشتم زیباترین زنان دنیا در سال ۲۰۱۷ را دارد. وی رتبه ۱۵ زیباترین زنان هندی سال ۲۰۱۷ را نیز کسب کرده است. 

 


۷. ایم جین-آه – کره جنوبی

 

 نتیجه تصویری برای ایم جین-آه

وی که با نام صحنه اش یعنی نانا شناخته می شود، رتبه هفتم زیباترین زنان دنیا در سال ۲۰۱۷ را از سوی وبسایت wonderslist به دست آورده است. وی هنرپیشه و خواننده ای از کره جنوبی است که در فیلم های چینی نیز نقش آفرینی می نماید و همچنین برای برندها، چهره تبلیغاتی می شود. وی رتبه برتر زیباترین زنان کره ای را نیز کسب کرده است. 

 


۶. فاهریه اوجن – ترکیه

 

 تصویر مرتبط

فاهریه که یکی از زیباترین زنان ترکیه ای است، رتبه ششم لیست ما را کسب کرده است. وی در ژوئن ۱۹۸۶ در سولینگن آلمان و از والدین آلمانی و ترکیه ای به دنیا آمد. وی با بازی در سریال های ترکیه ای به شهرت رسید. او به زبان های ترکی استانبولی، آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی مسلط است.

 


۵. الکساندرا داداریو – ایالات متحده

 

نتیجه تصویری برای الکساندرا داداریو

 

داداریو که از زنانی است که زیباترین چشم های دنیا را دارند، جزو دارندگان رتبه های برتر این لیست است. این زیباروی آمریکایی، تبار ایتالیایی، ایرلندی، مجاری، آلمانی و انگلیسی دارد. وی در ماه مارس ۱۹۸۶ در نیویورک سیتی به دنیا آمد و علاوه بر هیکل جذابش، در لیست «سلبریتی هایی که زیباترین چشمان دنیا را دارند» نیز قرار دارد.

 


۴. مانوئلا آرکوری – ایتالیا

 

 نتیجه تصویری برای مانوئلا آرکوری

مانوئلا که مدل و هنرپیشه ایتالیایی است، یکی از زیباترین زنان دنیا است. وی در میان مردم ایتالیا به عنوان قهرمان دو سریال «غرور و احترام» و  Il peccato e la vergognaمحبوبیت و شهرت دارد. 

 


۳. تیلور هیل – ایالات متحده

 

 

این مدل ۲۱ ساله آمریکا، یکی از فرشته های برند ویکتوریاز سیکرت است که رتبه سوم این لیست را کسب کرده است.

 


۲. ترانه علیدوستی – ایران

 

 نتیجه تصویری برای ترانه علیدوستی

هنرپیشه ۳۳ ساله ایرانی و برنده سیمرغ بلورین بهترین هنرپیشه ایران، یکی از زیباترین زنان سال ۲۰۱۷ است. علیدوستی به عنوان بهترین هنرپیشه تلویزیون ایران در دهه گذشته نیز نام گرفت. وی یکی از بهترین هنرپیشه های ایرانی است.

 

 

۱. بیانسه – ایالات متحده

 نتیجه تصویری برای بیانسه

 

این زیباروی سیاهپوست ۳۵ ساله آمریکایی از سوی وبسایت بازنت به عنوان زیباترین بانوی دنیا انتخاب شد. این مجله و شبکه اجتماعی نیویورکی-لس آنجلسی، بیانسه را زیباترین زن سال ۲۰۱۷ دانست. 

باز هم به این نکته باید اشاره نمود که این انتخاب و نظرسنجی بر اساس میزان شهرت، خوش پوشی، محبوبیت، اعتماد به نفس، هوش، موفقیت و جذابیت تهیه شده است! پس اگر نظرتان روی افراد دیگری است یا ما فرد دیگری را جا انداخته ایم، در بخش نظرات، پیشنهادتان را بنویسید.

چهره های دیگری که در نظرسنجی ما قرار داشتند، شامل اما استون، نائومی کمپل، روندا روسی، اپرا وینفری، میشل اوباما، بلیک لایولی، آنجلینا جولی، جنیفر لارنس و مادوری دیکسیت و بسیاری چهره های دیگر نیز می شوند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد