قیمت مبلمان اداری در پاییز ۹۶ (صندلی اداری)

0

قیمت مبلمان اداری در پاییز ۹۶ (صندلی اداری)

در میان انواع مبلمان اداری، صندلی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. این محصولات که به تعداد زیادی خریداری می‌شوند، علاوه بر قیمت مقرون‌به‌صرفه که دارند، به دلیل استفاده مداوم و طولانی‌مدت، می‌بایست از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. طی سال‌های اخیر استانداردهای تولید صندلی اداری به‌کلی تغییر کرده است و اصول ارگونومی از اهمیت ویژه‌ای در طراحی این محصولات برخوردار گشته‌اند. با توجه به گستردگی صندلی‌های اداری موجود در بازار و تنوع کاربری آنها، تصمیم گرفتیم در این قسمت به معرفی بخشی از این محصولات بپردازیم.
در مطلب قبل درباره قیمت مبلمان اداری در پاییز ۹۶ (میز اداری)  صحبت کردیم در تکمیل این بحث به بررسی قیمت انواع  صندلی اداری خواهیم پرداخت .

قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (قسمت دوم)
قیمت مبلمان اداری در پاییز ۹۶ (قسمت دوم)

صندلی مدیریتی

صندلی مدیریتییکی از اجزای مهم در دکوراسیون اداری محسوب می‌شود. اتاق مدیران معمولاً از زیباترین دکوراسیون در مقایسه با سایر قسمت‌ها برخوردار است، بنابراین یکی از معیارهای مهم در هنگام خرید این نوع صندلی، زیبایی و شکوهی است که جایگاه کاربر آن را نشان می‌دهد. افزون بر این، صندلی‌های مدیریتی می‌بایست از طول عمر بالایی برخوردار باشند و شکل و فرم ظاهری خود را تا مدت‌ها حفظ کنند. ازاین‌رو امروزه از فوم سرد تزریقی به‌طور گسترده در ساخت این صندلی‌ها استفاده می‌شود.

صندلی مدیریتی مدل الگانس سوپر ارگو راحتیران، صندلی مدیریتی سری باس مدل DXRACER BF120 N، ‌صندلی مدیریتی مدل G91i لیو و ‌صندلی مدیریتی مدل 5516 اروند
صندلی مدیریتی مدل الگانس سوپر ارگو راحتیران، صندلی مدیریتی سری باس مدل DXRACER BF120 N، ‌صندلی مدیریتی مدل G91i لیو و ‌صندلی مدیریتی مدل ۵۵۱۶ اروند

در میان محصولات موجود در فروشگاه خوگر ‌صندلی مدیریتی مدل الگانس سوپر ارگو راحتیران، یکی از بهترین صندلی‌های ارگونومیک موجود در بازار ایران است که به دلیل استفاده از لایه‌های تنفسی در قسمت کفی و پشتی، امکان نشستن طولانی مدت کاربران را فراهم می‌کند. قسمت‌های فلزی این صندلی همگی از جنس آلومینیوم با روکش کرومی است که در عین دوام بالا، موجب کاهش چشمگیر وزن این صندلی شده است. تمامی قسمت‌های کفی، پشتی، دسته‌ها و تکیه‌گاه گردن ‌صندلی مدیریتی مدل الگانس قابل تنظیم هستند. این صندلی هم‌اکنون در فروشگاه خوگر به قیمت ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین صندلی مدیریتی سری مدل DXRACER BF120 N باس (۲,۰۲۹,۰۰۰ تومان)، ‌صندلی مدیریتی مدل G91i لیو (۱,۴۶۰,۰۰۰ تومان) و ‌صندلی مدیریتی مدل ۵۵۱۶ اروند (۱,۰۸۳,۰۰۰ تومان) نیز از دیگر محصولات استاندارد موجود در فروشگاه هستند که با توجه به شکل ظاهری و تنوع رنگ بالای خود با دکوراسیون‌های مدرن انطباق فوق‌العاده‌ای دارند.

صندلی مدیریتی مدل M2018F، صندلی مدیریتی مدل M908، ‌صندلی مدیریتی مدل M808 و ‌صندلی مدیریتی مدل M907
صندلی مدیریتی مدل M2018F، صندلی مدیریتی مدل M908، ‌صندلی مدیریتی مدل M808 و ‌صندلی مدیریتی مدل M907

باوجود اهمیت کیفیت و اصول ارگونومی در صندلی‌های مدیریتی، قیمت این محصولات نیز در هنگام خرید بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد؛ بنابراینتولیدکنندگان مبلمان اداریتلاش کرده‌اند تا با حذف برخی امکانات جانبی، محصولاتی ارزان‌قیمت اما کاملاً استاندارد را به بازار عرضه کنند. دراین‌بین، شرکت انرژی با تولید محصولاتی نظیر صندلی مدیریتی مدل M2018F باقیمت ۵۰۰,۰۰۰ تومان، صندلی مدیریتی مدل  M908 باقیمت ۴۲۹,۰۰۰ تومان، صندلی مدیریتی مدل M808 باقیمت ۳۹۶,۰۰۰ تومان و صندلی مدیریتی مدل M907 باقیمت ۳۸۶,۰۰۰ تومان، تلاش کرده است تا ضمن پاسخگویی به نیاز مشتریان تولیداتی کاملاً استاندارد، باکیفیت و ایمن را به بازار عرضه کند.

صندلی کارمندی

یکی از پرکاربردترینقطعات مبلمان اداری، صندلی کارمندی و کارشناسی است که به تعداد بالا در ادارات مورداستفاده قرار می‌گیرد. با توجه به ساعات کاری طولانی‌مدت کارمندان و بی‌تحرکی آنها، فرم غیراستاندارد صندلی‌های کارمندی می‌تواند در درازمدت موجب بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیر استخوانی و منفصلی شود. از سوی دیگر زیبایی محیط کاری نیز از عوامل مؤثر در افزایش راندمان کاری محسوب می‌شود. با این وصف، در طراحی صندلی‌های کارمندی و کارشناسی علاوه بر اصول ارگونومیک، زیبایی و جذابیت نیز موردتوجه قرار می‌گیرد.

صندلی کارشناسی مدل 4412 اروند، ‌صندلی کارشناسی Style هلگر، صندلی کارشناسی مدل I72 لیو و صندلی کارشناسی طبی ارگو مدل XE880 داتیس
صندلی کارشناسی مدل ۴۴۱۲ اروند، ‌صندلی کارشناسی Style هلگر، صندلی کارشناسی مدل I72 لیو و صندلی کارشناسی طبی ارگو مدل XE880 داتیس

خوشبختانهفروشگاه خوگر در بخش صندلی اداری به‌خصوص صندلی کارمندی و کارشناسی از تنوع فوق‌العاده‌ای برخوردار است. صندلی کارشناسی مدل ۴۴۱۲ اروند (۸۹۱,۰۰۰ تومان) و ‌صندلی کارشناسی Style هلگر (۸۱۰,۵۰۰ تومان) دو محصول لوکس و ارگونومیک فروشگاه محسوب می‌شوند که با عرض و عمق مناسب خود فضای قابل توجهی برای کاربران فراهم می‌کنند. افزون بر این، به دلیل قوس مناسب ناحیه پشتی کمر کاربران در بهترین وضعیت ممکن قرار می‌گیرد. استفاده از پایه‌هایی با روکش کرومی، جک مرغوب تنظیم ارتفاع و چرخ‌هایی مستحکم برای جابجایی راحت از دیگر ویژگی‌های این صندلی‌های اداری محسوب می‌شوند.
افزون بر موارد فوق، صندلی کارشناسی مدل I72 لئو (۷۴۸,۰۰۰ تومان) با بافت تنفسی در قسمت تکیه‌گاه و ساپورت قابل تنظیمی برای پر کردن گودی کمر نیز از دیگر محصولات پرطرفدار فروشگاه خوگرمحسوب می‌شود. دسته‌های این صندلی علاوه بر تنظیم ارتفاع، به جلو یا عقب نیز حرکت می‌کنند. به‌منظور طول عمر بالای صندلی مدل I72 لئو، بیشتر قطعات آن از پلیمر تقویت‌شده ساخته‌شده است. اگر به دنبال محصولی با ظاهری رسمی‌تر هستید محصولاتی نظیر صندلی کارشناسی طبی ارگو مدل XE880 داتیس (۶۶۰,۰۰۰ تومان) گزینه ایده آلی محسوب می‌شوند. این صندلی دارای مکانیزم‌های سینکرون و قفل کلاجی است و دسته‌های آن از جنس آلومینیوم با پد انتگرال ساخته‌شده است. به‌منظور طول عمر بالای این محصول در بدنه آن از فوم سرد و اسفنج HD استفاده‌شده و پایه‌های آن نیز از نوع پنج پر با چرخ‌هایی از جنس پی یو است.

صندلی کارمندی مدل S90، صندلی کارمندی مدل S711، ‌صندلی کارشناسی مدل S N709 و صندلی کارمندی مدل S55 انرژی
صندلی کارمندی مدل S90، صندلی کارمندی مدل S711، ‌صندلی کارشناسی مدل S N709 و صندلی کارمندی مدل S55 انرژی

اگر به دنبال یک صندلی اداری با قیمتی مناسب هستید، در میان تولیدات گروه صنعتی انرژی گزینه‌های جالب توجهی پیدا خواهید کرد که از میان آنها می‌توان به ‌صندلی کارمندی مدل S90 با قیمت ۳۳۶,۰۰۰ تومان، صندلی کارمندی مدل S711 با قیمت ۳۴۱,۰۰۰ تومان، ‌صندلی کارشناسی مدل S N709 با قیمت ۳۶۶,۰۰۰ تومان و صندلی کارمندی مدل S55 انرژی با قیمت ۳۴۷,۰۰۰ تومان اشاره کرد.

صندلی کنفرانس

به‌طورمعمول بخشی از هر محیط اداری به فضایی برای برگزاری کنفرانس و همایش‌ها اختصاص می‌یابد. این فضا به امکانات متنوعی نظیر میز کنفرانس و تجهیزات صوتی و تصویری نیاز دارد. افزون بر این، صندلی کنفرانس نیز یکی از اجزای مهم مبلمان اداری محسوب می‌شود که بر کیفیت برگزاری کنفرانس‌ها تأثیر زیادی دارد. اینصندلی‌ها علاوه بر زیبایی باید از نرمی و راحتی زیادی برخوردار باشند تا کاربران در تمام مدت جلسه، احساس ناراحتی و خستگی نکنند و به‌طور کامل بتوانند بر موضوع کنفرانس تمرکز داشته باشند.

صندلی کنفرانسی مدل S93b لیو، صندلی کنفرانسی مدل C17 سیلا، صندلی کنفرانسی مدل C517 آکاژو و صندلی کنفرانس مدل T93B لیو
صندلی کنفرانسی مدل S93b لیو، صندلی کنفرانسی مدل C17 سیلا، صندلی کنفرانسی مدل C517 آکاژو و صندلی کنفرانس مدل T93B لیو

محصولاتی نظیر ‌صندلی کنفرانسی مدل S93b لیو (۸۰۶,۰۰۰ تومان) با روکش قابل شستشو از جنس چرم مصنوعی PU و مقاوم در برابر سایش و تعریق، ‌صندلی کنفرانسی مدل C17 سیلا (۶۷۰,۰۰۰ تومان) با بدنه ای از جنس آلومینیوم با پوشش آبکاری نیکل کرم و کفی و پشتی از جنس فوم سرد با روکش چرم PU مرغوب، صندلی کنفرانسی مدل C517 آکاژو (۵۱۵,۲۰۰ تومان) با تکیه‌گاهی لمسه دوزی شده و بدنه ای از جنس فوم سرد تزریقی و صندلی کنفرانس مدل T93B لیو (۵۷۲,۰۰۰ تومان) از جمله تولیدات استاندارد موجود در فروشگاه مبلمان اداری خوگر هستند که علاوه بر زیبایی، به دلیل اصول ارگونومی به کار رفته در آنها، سلامت کاربران خود را نیز تضمین می‌کنند.

صندلی کنفرانسی مدل ELEPHANT هلگر، ‌صندلی کنفرانس Creative هلگر و صندلی پایه بشقابی مدل R12H سیلا
صندلی کنفرانسی مدل ELEPHANT هلگر، ‌صندلی کنفرانس Creative هلگر و صندلی پایه بشقابی مدل R12H سیلا

همچنین اگر به دنبال صندلی‌هایی با ظاهری متفاوت هستید گزینه‌های جالب توجهی را درفروشگاه خوگرمشاهده خواهید کرد. صندلی کنفرانسی مدل ELEPHANT هلگر (۵۸۴,۰۰۰ تومان)، ‌صندلی کنفرانس Creative هلگر (۵۷۲,۵۰۰ تومان) و صندلی پایه بشقابی مدل R12H سیلا (۵۲۵,۰۰۰ تومان) از جمله این محصولات هستند که با ظاهری شبیه به مبل از راحتی فوق العاده ای برخوردارند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد