قیمت مبلمان اداری در پاییز ۹۶ (میز اداری)

0

اگرچه در نگاه نخست، در یک فضای اداری، میز تنها وسیله‌ای، برای قرار دادن اشیا و لوازمی نظیر لپ‌تاپ و رایانه به نظر می‌رسد، اما با نگاهی دقیق‌تر درمی‌یابیم که هر یک از کارکنان با توجه به فعالیت خود به میزی خاص با امکانات منحصربه‌فرد نیاز دارند. چنانچه این میز در اختیار آنها قرار نگیرد، با معضلات زیادی نظیر نبود فضای کافی برای قرار  دادن اشیا، نداشتن حریم خصوصی یا کمبود فضای ذخیره‌سازی مواجه می‌شوند. این موضوع سبب می‌شود که طراحان مبلمان اداری، میزها را به دسته‌های مختلفی تقسیم کنند و برای هر ردیف شغلی میزی خاص در نظر بگیرند.

قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (میز اداری)
قیمت مبلمان اداری در پاییز ۹۶ (میز اداری)

در یک محیط اداری، کارکنان به دسته‌های مختلفی نظیر رئیس، معاون، کارمند، کارشناس و منشی تقسیم می‌شوند. هر یک از این افراد برای فعالیت به وسایل و ابزارهای متفاوتی نیاز دارند، از سوی دیگر وسعت کاری هر یک نیز با دیگری متفاوت است. میزان ارتباط آنها با دیگر افراد و حریم خصوصی آنها هم کاملاً با هم تفاوت دارد. تمام این موارد موجب می‌شود تا امروزهمیزهای اداریدر قالب مدیریتی، کارمندی و کارشناسی، کانتر، رایانه، کنفرانس و میز کارگروهی تولید و عرضه شوند.

میز مدیریتی

در محیط‌های اداری به‌طورمعمول اتاق مدیران دارای زیباترین دکوراسیون است. این موضوع سبب می‌شود تا بیشتر اسباب و وسایلی که در این اتاق قرار می‌گیرد، علاوه بر کیفیت و کارایی، از زیبایی منحصربه‌فردی هم برخوردار باشند، به‌گونه‌ای که در نگاه نخست بیننده به‌آسانی کاربری آن را تشخیص دهد. از سوی دیگر مدیران معمولاً با اسناد و مدارک زیادی سروکار دارند. نتیجه آنکه فضای ذخیره‌سازی قابل‌توجه و ایمن، یکی از نیازهای مدیران محسوب می‌شود.

میزهای مدیریتی مدل CBB7719 و مدل CBB7717 آرویناژ و میزهای مدیریتی carta با ساید و bionic ایده فرم
میزهای مدیریتی مدل CBB7719 و مدل CBB7717 آرویناژ و میزهای مدیریتی carta با ساید و bionic ایده فرم

در میانمبلمان اداریموجود در فروشگاه خوگر، ‌میزهای مدیریتی مدلCBB7719 با قیمت ۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان و مدل آرویناژ CBB7717 با قیمت ۱۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان  و میزهای مدیریتی carta با ساید با قیمت ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان و مدل bionic ایده فرم با قیمت ۶,۰۲۶,۰۰۰ تومان از جمله محصولاتی هستند که با زیبایی و شکوه خود، جلوه‌ای بی‌نظیر به اتاق مدیران می‌بخشند

میز مدیریت مدل Eara آرفونی، میز مدیریت امگا 3 فیلپا، میز مدیریت مدل پیور فرم و فضا و میز مدیریت اولگا 4 فیلپا
میز مدیریت مدل Eara آرفونی، میز مدیریت امگا ۳ فیلپا، میز مدیریت مدل پیور فرم و فضا و میز مدیریت اولگا ۴ فیلپا

افزون بر موارد فوق که گران هستند، در بخشمبلمان اداری فروشگاه خوگرمحصولات ارزان قیمت‌تری نظیر میز مدیریت مدل Eara آرفونی (۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان) ساخته شده از چوب ام دی اف و شیشه ضخیم ۲۰ میلی‌متری مقاوم در برابر خط و خش؛ ‌میز مدیریت امگا ۳ فیلپا (۵,۳۵۰,۰۰۰ تومان)، میز مدیریت مدل پیور فرم و فضا (۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان) و میز مدیریت اولگا ۴ فیلپا (۴,۲۶۰,۰۰۰ تومان) وجود دارند که عمدتاً از چوب ام دی اف ساخته می‌شوند. تنوع رنگ روکش چوب‌ها در این میزها موجب شده تا این محصولات به‌راحتی با سبک‌های مختلف دکوراسیون اعم از کلاسیک و مدرن سازگار شوند.

میز مدیریت هنا مدل ATH، ‌میز مدیریت هنا ATB، ‌میز مدیریت هنا مدل ATI و ‌میز مدیریت تلما مدل ATA لی یو
میز مدیریت هنا مدل ATH، ‌میز مدیریت هنا ATB، ‌میز مدیریت هنا مدل ATI و ‌میز مدیریت تلما مدل ATA لی یو

با توجه به اینکه در اتاق مدیران از دکوراسیون‌های جدید استفاده می‌شود، وجود میزهایی با ظاهری غیرمعمول می‌تواند به جذابیت این فضاها بیافزاید. اگر شما نیز به داشتن این میزها علاقه دارید محصولاتی از شرکت لیو نظیر میز مدیریت هنا مدل  ATHبا قیمت ۳,۳۵۰,۰۰۰ تومان، ‌میز مدیریت هنا مدل ATB با قیمت ۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان، ‌میز مدیریت هنا مدل ATI با قیمت ۳,۴۲۰,۰۰۰ تومان و ‌میز مدیریت تلما مدل ATA لی یو با قیمت ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. این میزها با وجود قیمت پایین و سادگی در طراحی کاملاً با میزهای کارمندی و کارشناسی متفاوت هستند و به سبب ترکیب شیشه، چوب و برش‌های منحنی با دکوراسیون‌های مدرن سازگاری زیادی دارند.

میز کارمندی و کارشناسی

معیار انتخاب میزهای کارمندی و کارشناسی به‌کلی با میزهای مدیریت متفاوت است. به‌عنوان مثال میزهای کارمندی گاهی به تعداد زیاد در یک فضای محدود چیده می‌شوند و یا آنکه هر میز را در یک فضای بسته و محصور شده با پارتیشن قرار می‌دهند. با این وصف میزهای کارمندی و کارشناسی ابعاد چندان زیادی نمی‌توانند داشته باشند. از سوی دیگر کارمندان معمولاً بر روی میزهای خود وسایل زیادی قرار می‌دهند. نتیجه آنکه این میزها در عین کوچک بودن، باید از سطح وسیعی برخوردار باشند و در برابر فشار و وزن زیاد مقاومت کنند.

میز کارمندی carino ایده فرم، ‌میز کارشناسی تینا MTA لی یو، میز اداری FED 201 فرآذین و میز کارشناسی lava ایده فرم
میز کارمندی carino ایده فرم، ‌میز کارشناسی تینا MTA لی یو، میز اداری FED 201 فرآذین و میز کارشناسی lava ایده فرم

در سبد محصولاتفروشگاه خوگرمیزهایی نظیر ‌میز کارمندی carino ایده فرم (۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان)، ‌میز کارشناسی تینا MTA لی یو (۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان)، میز اداری FED 201 فرآذین (۱,۸۷۱,۰۰۰ تومان) و میز کارشناسی lava ایده فرم (۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان) از جمله محصولات زیبا، کم حجم و مقاوم هستند که عمدتاً از چوب ام دی اف با روکش طرح چوب ساخته می‌شوند.

میزهای کارمندی بدون فایل bionic ایده فرم، میز مینیمال معماری دایا، ‌میز منشی مدل ماه دکوران و میز کارشناسی هنا مدل MTB لی یو
میزهای کارمندی بدون فایل bionic ایده فرم، میز مینیمال معماری دایا، ‌میز منشی مدل ماه دکوران و میز کارشناسی هنا مدل MTB لی یو

در برخی ادارات، محیط کاری کارمندان نیز همانند اتاق مدیران از دکوراسیونی مدرن و به‌روز برخوردار است. در چنین مواردی می‌توان از میزهای کارمندی بدون فایل bionic ایده فرم (۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان)، میز مینیمال معماری دایا (۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان)، ‌میز منشی مدل ماه دکوران (۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان) و میز کارشناسی هنا مدل MTB لی یو (۹۸۰,۰۰۰ تومان) که از طراحی جدید و متفاوت با میزهای کارمندی رایج بهره می‌برند، استفاده کرد.

میزهای کارشناسی مدل 365M و 210B فرامین، ‌میز کارمندی مدل اولس راما و ‌میز کارمندی تینا OTA لی یو
میزهای کارشناسی مدل ۳۶۵M و ۲۱۰B فرامین، ‌میز کارمندی مدل اولس راما و ‌میز کارمندی تینا OTA لی یو

خرید محصولی ارزان قیمت اما باکیفیت از جمله دغدغه‌های بسیاری از خریداران محسوب می‌شود. در این بین، محصولاتی نظیر میز کارشناسی مدل M 365 با قیمت ۸۵۰.۰۰۰ تومان، مدل B210 فرامین با قیمت ۷۰۰.۰۰۰ تومان، ‌میز کارمندیمدل اولس راما با قیمت ۸۱۰,۰۰۰ تومان ساخته شده از چوب ام دی اف و نوار پی‌وی‌سی و ‌میز کارمندی تینا OTA لی یو با قیمت ۵۷۰,۰۰۰ تومان ساخته شده از ام دی اف با روکش ملامینه و مقاوم در برابر ساییدگی و ضربات اجسام نوک تیز، گزینه‌های ایده آلی به نظر می‌رسند.

میز کنفرانس

میزهای کنفرانس یکی از اجزای همیشگیمبلمان اداریدر شرکت‌های بزرگ و کوچک محسوب می‌شوند. این میزها با توجه به فضای محدود برخی شرکت‌ها در ابعاد مختلف بزرگ و کوچک ساخته می‌شوند. میزهای بزرگ که گاهی به شکل دایره‌ای و حلقوی ساخته می‌شوند، بیشتر در ادارات بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

میز کنفرانس یوگا C11 فیلپا، ‌میز کنفرانس مدل 516M فرامین، میز کنفرانس مدل CF105 سامانه ساز فرابین و میز کنفرانس مدل hamoun 3820 آرفونی
میز کنفرانس یوگا C11 فیلپا، ‌میز کنفرانس مدل ۵۱۶M فرامین، میز کنفرانس مدل CF105 سامانه ساز فرابین و میز کنفرانس مدل hamoun 3820 آرفونی
از جمله این محصولات می‌توان به ‌میز کنفرانس یوگا C11 فیلپا (۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان)، ‌میز کنفرانس مدل ۵۱۶M فرامین ساخته شده از نئوپان ملامینه و MDF(6,100,000 تومان)، ‌میز کنفرانس مدل CF105 سامانه ساز فرابین با ظرفیت ۱۸ نفر و ساخته شده از ام دی اف روکش ملامینه به ضخامت ۲.۵ سانتیمتر و دارای فضایی برای عبور کابل‌ها (۳,۲۷۲,۰۰۰ تومان) و ‌میز کنفرانس مدل hamoun 3820 آرفونی (۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان) اشاره کرد.
 ‌میز کنفرانس مدیریتی carta، میز کنفرانس morbido، میز کنفرانس cubism و میز کنفرانس modello ایده فرم
‌میز کنفرانس مدیریتی carta، میز کنفرانس morbido، میز کنفرانس cubism و میز کنفرانس modello ایده فرم

با این حال اگر در فضای اداری خود با محدودیت فضا مواجه هستید و از سوی دیگر به دنبال میزهایی با ظاهری متفاوت و جدید می‌گردید در میان محصولات شرکت ایده فرم گزینه‌های جذابی مشاهده خواهید کرد. ‌میز کنفرانس مدیریتی carta با قیمت ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان، میز کنفرانس morbido با قیمت ۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان، میز کنفرانس cubism با قیمت ۳,۷۵۰,۰۰۰ تومان و میز کنفرانس modello ایده فرم با قیمت ۴,۹۵۰,۰۰۰ تومان از جمله محصولاتی هستند که با طراحی مدرن و مینیمال خود جلوه بی‌نظیری به فضاهای اداری با دکوراسیون‌های امروزی می‌بخشند.

میز کار گروهی

در بسیاری از شرکت‌ها خرید میز تک کارمندی، چندان مقرون‌به‌صرفه نیست و گاه به دلیل مساحت محدود، فضای کافی برای قرار دادن تعداد زیادی میز کارمندی در کنار هم وجود ندارد. از سوی دیگر امروزه در برخی شرکت‌ها، از متدی با عنوان فضای کار گروهی استفاده می‌شود که بر مبنای آن کارمندان در کنار یکدیگر به فعالیت می‌پردازند و پیرامون موضوعات کاری بحث و تبادل نظر می‌کنند. در تمامی موارد فوق، استفاده از محصولاتی به نام میز کارگروهی یا سایت می‌تواند مشکل‌گشا باشد.

میز معاونتی دونفره اولگا 6 فیلپا، میز کارگروهی مدل GW517 سامانه ساز فرابین، میز کارگروهی مدل Davrizh آرفونی و ورک استیشن بدون فایل bionic ایده فرم
میز معاونتی دونفره اولگا ۶ فیلپا، میز کارگروهی مدل GW517 سامانه ساز فرابین، میز کارگروهی مدل Davrizh آرفونی و ورک استیشن بدون فایل bionic ایده فرم

خوشبختانه در بخش مبلمان اداری فروشگاه خوگر، تنوع بی‌نظیری از میزهای سایت مشاهده می‌شود که در ابعاد و سبک‌های گوناگونی عرضه می شوند. در این بین، میز معاونتی دونفره اولگا ۶ فیلپا (۷,۵۶۰,۰۰۰ تومان)، ‌میز کارگروهی مدل GW517 سامانه ساز فرابین (۴,۲۶۶,۰۰۰ تومان) و میز کارگروهی مدل Davrizh آرفونی (۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان)، از جمله محصولاتی هستند که هم موجب صرفه‌جویی در فضا می‌شود و هم با فراهم آوردن فضای قابل توجه ذخیره‌سازی، نیاز کارمندان به کمد و فایلینگ های مجزا را برطرف می‌کنند. افزون بر این ‌ورک استیشن بدون فایل bionic ایده فرم (۷,۲۰۰,۰۰۰ تومان)، از میزهای کار گروهی متفاوتی است که با طراحی مینیمال خود برای دکوراسیون‌های امروزی بسیار مناسب است. این میز برای ۳ نفر فضای کار اختصاصی ایجاد می‌کند و به لطف روکش ‌هایگلاس به کار رفته بر روی آن از درخشندگی بی‌نظیری بهره می برد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد