بدترین خودروهای سال ۲۰۱۸

0

خودروهای جدید معمولاً یکی از بزرگ‌ترین خریدهای مصرف‌کنندگان هستند بنابراین خرید چیزی که در سال‌های آینده دردسر کمتری داشته باشد قطعاً حائز اهمیت خواهد بود.

متأسفانه این امر همیشه رخ نداده و گاهی اوقات مالکان چندین هزار دلار برای چیزی که پرداخته‌اند خرج خواهند کرد. کانسومر ریپورتز می‌خواهد به مردم برای دوری از چنین گرفتاری‌هایی کمک کند بنابراین آن‌ها از داده‌های مطالعه میزان رضایت مالکان به همراه تست‌های خاص خود و رتبه‌بندی میزان اطمینان برای شکل‌گیری لیستی از خودروهایی که کمترین میزان رضایت را دارند استفاده می‌کنند. در ادامه شما را با این خودروها آشنا می‌کنیم.

داج گرند کاروان

این خودرو که در سال ۲۰۰۸ عرضه شده با بهای ۲۵۹۹۵ دلاری خود نمی‌تواند نقص‌های بی‌شمارش را پنهان کند. همان‌گونه که کانسومر ریپورتز می‌گوید این مینی ون دارای بدترین میزان مصرف سوخت در کلاس خود بوده و صندلی‌های ردیف دوم آن دردناک نشان می‌دهند.

فیات ۵۰۰

فیات ۵۰۰ خود را به عنوان یک خودروی شهری هیجان‌انگیز معرفی می‌کند اما در اصل یک هاچبک کوچک گران‌بها با استایلی رترو است. نسخه‌های جالب‌توجه زیادی از این خودرو وجود دارند اما کانسومر ریپورتز می‌گوید سواری تنبل، موقعیت رانندگی عجیب و کابین پر سر و صدا از جمله بدی‌های ۵۰۰ هستند.

فورد ترانزیت کانکت
 Ford Transit Connect
فورد ترانزیت کانکت به عنوان یک خودروی تجاری طراحی شده و کانسومر ریپورتز می‌گوید مشتریان نباید به آن به چشم یک جایگزین مینی نگاه کنند. درحالی‌که ترانزیت کانکت دارای هندلینگ خوب و سواری برجسته است اما نقص‌های بی‌شماری دارد که شامل مصرف سوخت زیاد، کابین ارزان و فقدان تجهیزات مناسب می‌باشد.

اینفینیتی QX60

خودروهای لوکس باید راحت، سریع و البته گران‌بها باشند. اینفینیتی QX60 اگرچه برخی از این شاخصه‌ها را دارد اما نمی‌تواند ریشه خود را که همان نیسان پث فایندر است پنهان کند. علیرغم کابین جادار، کانسومر ریپورتز می‌گوید این خودرو مصرف سوخت زیادی داشته و سواری آن جالب نیست.

داج جورنی

محصولات فیات-کرایسلر همیشه در این لیست حضور داشته و بخش اعظم آن به خاطر خودروهایی چون جورنی است. درحالی‌که بهای آن از ۲۱۱۹۵ دلار آغاز می‌شود اما بدترین مصرف سوخت کلاس خود را دارد. کانسومر ریپورتز می‌گوید این خودرو ارزش ضعیفی حتی در بخش اجاره‌ای فرودگاه دارد.

نیسان ورسا سدان

ورسا یکی از ارزان‌ترین سدان های آمریکاست اما خریداران شاید بخواهند به گزینه دیگری فکر کنند. بهای ارزان این خودرو نتیجه برخی کمبودها از جمله کابین ارزان و پیشرانه کم‌جانی است که به یک گیربکس CVT متصل شده و همچنین از سواری سفت و هندلینگ بد رنج می‌برد.

شورولت تراکس

تراکس اخیراً فیس لیفت شده اما کانسومر ریپورتز می‌گوید یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این خودرو، پیشرانه کم‌توان و البته پرمصرف ۱.۴ لیتری توربو است. این مجله همچنین می‌گوید تراکس کابینی تنگ، سواری سفت و بهایی جاه‌طلبانه دارد.

آکورا ILX

ILX همانند تراکس اخیراً به‌روز شده تا بسیاری از نقاط ضعف آن برطرف شوند اما این بهبودها نتوانسته‌اند سواری سفت و ناهنجار خودرو را مرتفع سازند. دیگر نقاط ناامید کننده شامل سواری پر سر و صدا، گیربکس بد و سیستم اطلاعات سرگرمی گیج‌کننده هستند.

نیسان سنترا
نیسان سنترا 2018
سنترا هندلینگی پاسخگو و کابینی جادار دارد اما این موارد در برابر سواری سفت و تجربه رانندگی به دور از لذت رنگ می‌بازند. مدل پایه نسبت به دیگر نسخه‌ها ناامید کننده تر است زیرا یکی از کندترین شتاب گیری‌ها را در کلاس خود دارد.

مرسدس GLA

ناامیدکننده‌ترین خودرو از نظر کانسومر ریپورتز کمی سورپرایز کننده است زیرا توسط مرسدس بنز ساخته می‌شود. علیرغم ساخته شدن توسط کمپانی لوکس سازی همچون مرسدس، GLA یک هاچبک قدبلند است که کوچک، تنگ و گران بوده و بهای آن از ۳۳۴۰۰ دلار آغاز می‌شود. کانسومر ریپورتز می‌گوید این کراس اوور از سواری سفت، کابین پر سر و صدا، گیربکس بد و دید ضعیف رنج می‌برد.

منبع: carscoops

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد