مبلمان برای علاقه‌مندان به ماشین

0

منحصر بودن یک دکوراسیون تنها با استفاده از وسایل گران‌قیمت و صرف هزینه زیاد تحقق نمی‌یابد. امروزه خلاقیت در صنعت دکوراسیوان و مبلمان روبه‌پیشرفت و نوآوری است و شما می‌توانید با وسایل خاص و منحصربه‌فرد، خانه خود را به یک فضای زیبا و متفاوت تبدیل کنید. گاهی اوقات ماشین‌های سرد و بی‌روح می‌توانند جایگزین مبلمان اتاق نشیمن شما شوند و رنگ و بوی خاصی به دکوراسیون خانه بدهند. هنگامی‌که هیولای چهارچرخ زندگی شما زنگ‌زده و ازکارافتاده می‌شود، هنوز می‌توانید بخش‌هایی از قطعات این هیولای چهارچرخ را برای تزئین دکوراسیون زیبای منزل خود استفاده کنید. در این مطلب نمونه‌هایی از مبلمان‌هایی برای دوست داران ماشین را به شما معرفی می‌کنیم با ما همراه باشید.

۱- میز بیلیارد ساخته‌شده از ماشین شورلت کوروت

میز بیلیارد ساخته‌شده از ماشین شورلت کوروت
امروزه استفاده از میز بیلیارد در باغ‌ها و خانه‌های ویلایی بسیار رایج شده است. گاهی اوقات استفاده از ماشین‌های از رده خارج شده، می تواند ایده خوبی برای ساختن یک میز بیلیارد منحصربه‌فرد باشد که نمونه‌اش را در هیچ خانه‌ای نمی‌توان دید. در ایالات‌متحده آمریکا میز بیلیاردی از ماشین شورلت کورت ساخته‌شده است که این میز بیلیارد بسیار زیبا، دارای چراغ هاییست که در شب روشن می‌شوند و زیبایی این میز را دوچندان می‌کنند.

۲- تخت اتاق کودک با الهام از ماشین فراری، کمپانی Matelpro

تخت اتاق کودک با الهام از ماشین فراری
امروزه انواع مختلف و زیادی از مبلمان و دکوراسیون اتاق کودکان را می‌توانید در بازار پیدا کنید. در این میان جالب‌ترین وسیله برای اتاق کودکان، تختی به شکل ماشین است. این تخت‌ها برای کودکانی مناسب است که رویای ماشین سواری را همیشه در ذهن خود دارند. بیشتر این تخت‌ها توسط کمپانی Matelpro یک شرکت فرانسوی تولید می‌شود که دارای رنگ‌های شاد و مطابق با سلیقه بچه‌ها است. در اینجا یک نمونه طراحی تخت کودک که از ماشین فراری الهام گرفته شده است را قرار داده‌ایم که این طرح موردعلاقه بسیاری از کودکان می‌باشد و جذابیت آن به‌قدری بالا هست که کودکان بیشتر زمان خود را صرف بازی در اتاق خود می‌کنند و از فضای اتاق لذت می‌برند.

۳- مبلمانی خاص از جنس فولکس‌واگن

مبلمانی خاص از جنس، فولکس‌واگن
هنرمندان با نگاهی خلاقانه به مبلمان، آثار هنری منحصر به فردی را با الهام از اتومبیل طراحی کرده اند. گاهی اوقات برای افرادی که علاقه بسیاری به اتومبیل دارند، چه ‌بهتر از آنکه اتاق نشیمن خود را با مبلی از جنس اتومبیل تزئین کنند که باعث ایجاد تنوع خاصی در خانه می‌شود! در اینجا مبل منحصربه‌فردی را به شما معرفی می‌کنیم که طراحی آن، از اتومبیل فولکس ‌واگن ایده گرفته شده است که دکوراسیون خانه را به یک فضای خاص و متفاوت تبدیل می‌کند.

۴- ساعت‌هایی ساخته‌شده از چرخ‌دنده‌های فولادی ماشین

ساعت‌هایی ساخته‌شده از چرخ‌دنده‌
ساعت‌های دیواری و رومیزی از آن دست وسایلی هستند که در همه خانه‌ها همه نوع مدل از آن‌ها را می‌توانیم پیدا کنیم. به طور قطع زیبایی این ساعت‌ها می‌تواند تأثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه شما ایجاد کند. در اینجا به شما ساعتی را معرفی می‌کنیم که تشکیل‌شده از چرخ‌دنده‌های فولادی یک ماشین است. این ساعت خاص و متفاوت علاقه‌مندان مخصوص به خود را دارد و دکوراسیون خانه آن‌ها را متفاوت از دیگر خانه‌ها می کند.

 

۵- کاناپه‌هایی خاص از جنس ماشین

کاناپه‌هایی خاص از جنس ماشین
بیشتر مردم برای اتاق نشیمن خود از کاناپه‌های راحتی با طرح‌های متفاوت استفاده می‌کنند. اما افرادی هستند که سلیقه‌ای خاص و متفاوت برای چیدن اتاق نشیمن خود دارند. برای پیشرفت در هر کاری باید خلاقیت و نوآوری‌ بکار برد. در صنعت مبلمان هم این نوآوری از چشم ما پنهان نمانده است. امروزه کمپانی‌های معروف با روی آوردن به ایده‌های جدید برای تولید برخی از کاناپه‌های خود، آنها را به شکل پشت خودروهای سواری طراحی و تولید می‌کنند که موردتوجه علاقه‌مندان به صنعت خودرو قرار گرفته است.

۶- میز کار منحصربه‌فرد با الهام از خودرو سواری

میز کار منحصربه‌فرد با الهام از خودروسواری
نوآوری در طراحی دکوراسیون جز مواردی است که همیشه مورد توجه و اهمیت بوده است و فضای کاری و یا زندگی ما را از حالت یکنواختی و تکراری بودن خارج می‌کند. ما همیشه وقتی به سراغ فضاهای اداری می‌رویم، صندلی‌های مشکی چرمی و یا یک میز چوبی مستطیل شکل را می‌بینیم که در اتاق ادارات خودنمایی می کنند، اما هیچ‌وقت به این نکته توجه نکرده‌ایم که دکوراسیون داخلی فضاهای اداری چه تأثیری بر روی عملکرد کاری کارمندان دارند. ما در اینجا نمونه‌ای از میز اداری را برای شما آورده‌ایم که تابوهای معماری را شکسته است و وارد عرصه خودروسازی شده است. نمونه‌هایی از میزهای اداری که از خودروهای سواری الهام گرفته‌شده است را مشاهده می‌کنید که با طراحی خاص خود، دکوراسیون فضای اداری را متفاوت کرده است که بدون شک بر روی عملکرد کاری کارمندان نتیجه مثبتی می‌گذارد.

 

 

۷- استفاده از لاستیک خودروهای سواری در مبلمان محوطه و دکوراسیون منزل

استفاده از لاستیک خودروهای سواری در مبلمان محوطه و دکوراسیون منزل
گاهی اوقات با تغییرات کوچک بر روی لاستیک‌های بلااستفاده خودروها می‌توانید مبلمانی زیبا و منحصربه‌فردی را برای محوطه خارج از منزل و حتی دکوراسیون داخل منزل خود بسازید. این لاستیک‌های رنگی و خاص، جلوه ی خاص و زیبایی را به خانه شما می‌دهند. گاهی به‌ شکل میز در دکوراسیون داخلی و گاهی هم به‌صورت مبلمانی زیبا در محوطه خانه شما خودنمایی می‌کنند و فضایی دلنشینی را برای شما ایجاد می‌کنند

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد