ماه تولدرابطه آن در دکوراسیون خانه

0

 

آیا از محیط‌های تکراری خسته شده‌اید؟ آیا خانه‌تان کسل‌کننده شده است؟ چقدر خود را دوست دارید؟ با یک طراحی خاص و  منحصربه‌فرد مطابق ماه تولدتان با یک بازنگری و کمی تغییرات کمی هیجان به وجود آورید، پس با ما باشید با یک سبک زندگی جدید…

فروردین (برج حمل) نماد ماه تولد قوچ

افرادی که زاده برج حمل می‌باشند، پرقدرت، شاد و پرانرژی هستند. دنیای پیرامون خود را وسیع می‌بینند که این مورد را در تزئینات خانه‌شان می‌توانیم ببینیم. افرادی کنجکاو و دنبال ماجراهای عجیب که این شخصیت آنها، در چینش خانه‌شان به چشم می‌خورد. این افراد عاشق وسایل عتیقه و قدیمی هستند و با این وسایل می‌توانند خانه‌شان را به زیبایی تزئین کنند. متولدین ماه فرودین عنصر وجودشان آهن است. استفاده از وسایل فلزی و رنگ‌های قرمز و گرم باعث نشاط و شادی آنها می‌شود، پس استفاده از این وسایل در خانه آنها خالی از لطف نیست. طبیعتا همه ما هدایا و یادگارهایی می‌گیریم، ولی این هدایا برای متولدین ماه فرودین به‌طور عجیبی خاص است و به‌عنوان تزئین خانه‌شان از این هدایا استفاده می‌کنند. استفاده شمع و گیاهان خاردار با روحیه  متولدین فروردین  سازگاری بسیار دارد و باعث ایجاد انرژی مثبت در آنها می‌شود.

دکوراسیون مورد علاقه متولدین فروردین
دکوراسیون مورد علاقه متولدین فروردین
دکوراسیون مورد علاقه متولدین اردیبهشت
دکوراسیون مورد علاقه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت (برج ثور) نماد ماه تولد گاو نر

متولدین ماه ثور افرادی خوددار، شکیبا و مهربان هستند. از تغییر دکوراسیون خوششان نمی‌آید زیرا آنها دلبسته وسایل خود هستند. متولدین ماه اردیبهشت  عنصر وجودشان خاک است به همین دلیل در دکوراسیون خانه‌شان مواد طبیعی همانند وسایل چوبی، سنگی و … زیاد می‌بینیم. افراد متولد این ماه دوست دار گل رز صورتی هستند که استفاده از این گل در تزئینات خانه به آنها آرامش می‌دهد. وسایلی با رنگ قهوه‌ای و خاکی که حس طبیعت را به آنها انتقال می‌دهد، باعث آرامش متولدین ماه اردیبهشت می‌شود و استفاده از این رنگ‌ها برای متولدین این ماه خالی از لطف نیست. از دیگر رنگ‌هایی که می‌توانند استفاده کنند، سبز، سفید، صورتی، آبی و زرد می‌باشد باعث آرامش انها می‌شود.

دکوراسیون مورد علاقه متولدین خرداد
دکوراسیون مورد علاقه متولدین خرداد

خرداد (برج جوزا) نماد ماه تولد دوپیکر

متولدین ماه خرداد  افرادی باذکاوت، هوشیار، بشاش و خوش‌دل هستند. سمبل ماه تولد آنها دوقلو‌ها است. این نماد نشان از اهل معاشرت بودن آنها می‌دهد و همین امر باعث می‌شود دوستان زیادی داشته باشند و ضیافت‌های زیادی برپا کنند. متولدین خرداد علاقه زیادی به هنر دارند و با استفاده از وسایل هنری خاص محیط را برای افراد داخل خانه غیرتکراری می‌کنند.

رنگ محبوب متولدین این ماه زرد، سبز و آبی است که مساعد با روحیه آنها است و استفاده از این رنگ‌ها در تزئین دکوراسیون خانه‌شان موجب آرامش آنها می‌شود. متولدین خرداد  بیزار از زندگی یکنواخت و بی هیجان هستند پس باید سعی کنند خانه‌شان را به مکانی زیبا تبدیل و با ابتکار خاصی تزئین کنند که باعث ایجاد هیجان شود.

دکوراسیون مورد علاقه متولدین تیر
دکوراسیون مورد علاقه متولدین تیر

تیر (برج سرطان) نماد ماه تولد خرچنگ

متولدین ماه تیر  افرادی بردبار، خوددار و دلسوز هستند. متولدین این ماه ذاتاً به رفاه و آسایش و به خوب زندگی کردن اهمیت می‌دهند و همین امر باعث می‌شود سرآشپزهای حرفه‌ای شوند. درنتیجه آشپزخانه منزل آنها زیباترین و قشنگ‌ترین مکانی است که آرامش را به آنها می‌دهد. پس تلاش کنند که فضا آشپزخانه خود را با وسایل دریایی تزئین کنند. متولدین ماه تیر  عاشق خانواده و خانه خود هستند، خاطرات برایشان خیلی مهم است، گاهی یک قسمت از خانه‌شان را می‌توانند به یادگاری‌ها و عکس‌ها و خاطرات عزیزانشان اختصاص بدهند. سیاره ماه تولد متولدین تیر، ماه است. رنگ محبوب آنها نقره‌ای (رنگ تشعشعات ماه) آبی روشن و سفید می‌باشد که استفاده از این رنگ‌ها در تزئین دکوراسیون منزلشان به آنها آرامش می‌دهد.

دکوراسیون مورد علاقه متولدین مرداد
دکوراسیون مورد علاقه متولدین مرداد

مردادبرج(اسد)­­نماد­­ماه ­تولد­­شیر

متولدین برج اسد سخاوتمند، روشنفکر و با محبت هستند. چیدمان خانه آنها شیک و با عظمت و پرشکوه است.  آنها خواهان زندگی زیبا هستند. سیاره حاکم بر این ماه خورشید است به همین دلیل آنها علاقه زیادی به مکان‌های پر از نور و خانه‌هایی با پنجره های زیاد دارند. استفاده از رنگ‌های روشن برای دیوارهای خانه و استفاده از رنگ‌های شاد و گرم برای تزئینات خانه و مبلمان آنها با روحیه‌شان هماهنگ هست. نماد متولدین ماه مرداد شیر می‌باشد و همین امر باعث علاقه آنها به حیوانات شده است و در تزئین دکوراسیون خانه خود از آن سمبل استفاده می‌کنند

شهریور(برج سنبله) نماد ماه تولد فرشته

متولدین ماه شهریوری، افرادی سخت‌کوش، باهوش و بسیار دقیق هستند. این افراد فریب تجملات را نمی‌خورند. و از نامرتبی و شلختگی و کثیفی بیزار هستند. به همین دلیل خانه‌شان همیشه دارای نظم خاصی است و شلوغی‌های اضافی را حذف می‌کنند. خانه این افراد باید دارای وسایلی باشد که با نگاه کردن به آنها به آرامش برسند. متولدین ماه شهریور باید از طراحی‌های شلوغ و پرزرق‌ و برق در تزئین دکوراسیون خانه‌شان دوری کنند. متولدین مرداد با چند عدد آباژور کم‌ نور و زیبا می‌توانند آسایش را به خانه‌شان بیاورند. رنگ‌های محبوب این ماه سبز، قهوه‌ای، خاکستری، نقره‌ای، بنفش، بژ است که آرامش زیادی به همراه دارد.

دکوراسیون مورد علاقه متولدین شهریور
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد