قیمت صندلی اداری در بازار + عکس

0

هر محیط اداری دارای کارکنانی است که به منظور افزایش راندمان کاری نیاز به ابزار و وسایل استاندارد و مناسب دارند. صندلی اداری نیز از جمله ملزوماتی است که بر سلامت، نشاط روحی و شیوه کار افراد تاثیر می ­گذارد. در قسمت نخست از این مطلب به معرفی تعدادی از برترین صندلی­ های اداری ارگونومیک در سال ۲۰۱۷ پرداختیم. در این قسمت نیز تعداد دیگری از این محصولات را معرفی خواهیم کرد.

صندلی اداری Serta Mid-Back
صندلی اداری Serta Mid-Back

۷_ صندلی اداری Serta Mid-Back

صندلی اداریSerta Mid-Back به داشتن تشک‌های نرم معروف است و در ساخت آن اصول ارگونومیک به‌خوبی رعایت شده که علاوه بر احساس راحتی، سلامتی کاربران را نیز تضمین می‌کند. این صندلی از قیمت مناسبی برخوردار است و شما در نگاه نخست به‌خوبی کیفیت و جنس بی‌نظیر آن را احساس می‌کنید. بالش‌های ارگونومیک صندلی اداری Serta Mid-Back به‌خوبی می‌تواند راحتی و احساس آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

این صندلی با استفاده از مواد قابل بازیافت ساخته‌شده و کاملاً با محیط زیست سازگار است. روکش صندلی از چرم بوده و پشتی آن به‌گونه‌ای طراحی شده که از آسیب‌های کمر و ستون مهره‌ها جلوگیری می‌کند. کاربران به‌آسانی می‌توانند با فشار یک دکمه ارتفاع بالش را تنظیم کنند. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب صندلی اداری Serta Mid-Back تکنولوژی اصلاح نشستن است که باعث می‌شود فشار حاصل از حرکت لگن شما روی صندلی که به سمت جلو حرکت می‌کند خنثی شده و هیچ آسیبی به ستون فقرات وارد نشود.

صندلی اداری چرخشی Alera Elusion
صندلی اداری چرخشی Alera Elusion

۸_ صندلی اداری چرخشی Alera Elusion

صندلی‌ اداریAlera Elusion یک صندلی چرخشی است که مطابق با اصول ارگونومی طراحی و ساخته‌شده و پشتی آن به‌گونه‌ای است که می‌تواند در طول روز علاوه بر راحتی، کمر شما را نیز خنک کند. برخلاف دیگر صندلی‌های هم قیمت با این محصول، بالش این صندلی قابل تنظیم است و موجب می‌شود تا فشار روی پا از بین برود. پشتی صندلی چرخشی Alera Elusion به‌گونه‌ای طراحی و ساخته‌شده که علاوه بر احساس راحتی از دردهای احتمالی کمر نیز جلوگیری می‌کند. صندلی اداری Alera Elusion از قیمت بسیار مناسبی و ویژگی صندلی‌های گران‌قیمت برخوردار است و شما می‌توانید تنش پشتی، ارتفاع و عرض بازو صندلی را متناسب با فیزیک بدنی خود تنظیم کنید. این صندلی ویژگی‌های حرفه‌ای را با قیمت مناسب برای شما به ارمغان می‌آورد.

۹_ صندلی اداری Mid-Back Mesh

صندلی فلزی Mid-Back Mesh توسط شرکت Flash Furniture طراحی و ساخته‌شده که یک صندلی راحت و با قیمت مناسب است. این صندلی از ۵ پایه محکم ساخته شده است و در طراحی آن تمام استانداردهای ارگونومیک به کار رفته گرفته شده است تا شما بتوانید در تمام طول روز بدون مشکل از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مهم صندلی اداری Mid-Back Mesh قابلیت استفاده از آن برای افراد قدبلند است که یک نکته مثبت بسیار مهم برای صندلی‌های اداری با قیمت مناسب محسوب می‌شود.

صندلی اداری Mid-Back Mesh
صندلی اداری Mid-Back Mesh

۱۰_ صندلی چرم ارگونومیک سفید

این صندلی اداری توسط شرکت GM Seating طراحی و ساخته ‌شده و از سبک و شکلی منحصر به‌ فردی برخوردار است و قسمت‌های مختلف آن می‌تواند در صورت نیاز از هم جدا شوند. ترکیب اصول ارگونومیک با نمایی از چرم طبیعی سفید، یک صندلی بسیار زیبا را برای کاربران به ارمغان آورده است. قسمت‌های مختلف این صندلی اداری مانند ارتفاع، تنش، شیب تکیه‌گاه قابل تنظیم بوده و برای افرادی که از مشکلات گردن رنج می‌برند نیز یک بالش مخصوص قرار داده شده است که می‌توان آن را با زاویه دلخواه تنظیم کرد. دسته این صندلی به‌صورت ۳D طراحی‌شده و ارتفاع آن قابل تنظیم است. این دسته می‌تواند به جلو و عقب حرکت کرده و متناسب با نشستن شما تنظیم شود.

صندلی چرم ارگونومیک سفید
صندلی چرم ارگونومیک سفید
صندلی اداری Ergohuman
صندلی اداری Ergohuman

۱۱_ صندلی اداری Ergohuman

صندلی اداری Ergohuman توسط شرکت Eurotech طراحی و ساخته ‌شده و در نگاه نخست طراحی منحصر به ‌فرد آن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این صندلی بر اساس استاندارد ارگونومیک ساخته ‌شده و دارای ۸ تنظیم مختلف برای راحتی گردن و کمر است. پشتی صندلی اداری Ergohuman به‌صورت شبکه‌ای ساخته شده که باعث افزایش گردش خون و خنک شدن کمر می‌شود. تمامی قسمت‌های صندلی Ergohuman مانند زاویه، ارتفاع پشت، ارتفاع صندلی، تنش پشتی، ارتفاع بازو و دیگر قسمت‌ها قابل تنظیم است. اینصندلیاز یک تکیه‌گاه سر برخوردار است و می‌توان آن را با توجه به زاویه سر و گردن تنظیم کرد.

۱۲_ صندلی مجری Balt Butterfly

صندلی Balt Butterflyکه به نام صندلی پروانه‌ای نیز شناخته می‌شود دارای ویژگی‌های منحصر به‌ فردی نظیر پشتی شبکه‌ای و قابلیت تنظیم زاویه و شیب تکیه‌گاه است. پشتی این صندلی کاملاً قابل تنظیم بوده و راحتی بسیار زیادی را برای کمر و گردن ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند با توجه به موقعیت قرار گرفتن کمر و گردن، زاویه و ارتفاع این صندلی را تنظیم کنند. دسته این صندلی نیز قابل تنظیم بوده و شما می‌توانید ارتفاع و چرخش آن را متناسب با فضای مناسب کار تنظیم کنید.

صندلی مجری Balt Butterfly
صندلی مجری Balt Butterfly

۱۳_ صندلی اداری Leaders Executive

صندلی اداری Leaders Executive که توسط Duorest طراحی و ساخته ‌شده، یکی از جذاب‌ترین صندلی‌هایی است که با آن روبرو خواهید شد. این صندلی طراحی جذابی دارد و به‌گونه‌ای ساخته‌ شده که به گردن و ستون مهره‌ها کمترین آسیب ممکن وارد شود. این صندلی از پشتی دو تکه‌ای برخوردار است که می‌توان آن را متناسب با اندازه بدن تنظیم کرد. علاوه بر این، امکان تنظیم ارتفاع، تنش پشتی، شیب و عرض صندلی نیز از دیگر ویژگی‌های این صندلی است. پایه این صندلی ۶ تکه است و به همین دلیل از پایداری بسیار بالایی برخوردار است. هنگامی‌که کاربران به مدت طولانی بر روی صندلی می‌نشینند باید کمترین فشار به گردن و کمر آنها وارد شود و صندلی اداری Leaders Executive با طراحی استاندارد خود، تمام این وظایف را به‌خوبی انجام می‌دهد.

صندلی اداری Leaders Executive
صندلی اداری Leaders Executive

۱۴_ صندلی اداری Viva

صندلی اداری viva یکی از صندلی‌های اداری مقرون‌به‌صرفه است که علاوه بر قیمت مناسب از امکانات خوبی نیز برخوردار است. این صندلی دارای یک پشتی استاندارد و مطابق با اصول ارگونومیک است که از ایجاد گرما و رطوبت در قسمت کمر کاربران جلوگیری می‌کند. تنظیم ارتفاع صندلی اداری Viva به‌صورت پنوماتیک بوده و علاوه بر این، زاویه و حالت دسته‌های صندلی به‌آسانی تغییر می‌کند. طراحان به‌منظور راحتی بیشتر ناحیه گردن یک headrest بر روی صندلی اداری Viva قرار داده‌اند که می‌توانید آن را متناسب با سر و گردن خود تنظیم کنید. صندلی Viva یکی از بهترین صندلی‌های ارگونومیک سال ۲۰۱۷ است که سازگاری خوبی با فرم بدن افراد قدبلند دارد.

صندلی اداری Viva
صندلی اداری Viva

۱۵_ صندلی اداری قابل تنظیم واکر

صندلی اداری قابل تنظیم Walker توسط شرکت Green Group طراحی و ساخته ‌شده و از ویژگی‌هایی مانند پایه ۵ تکه، چرخش ۳۶۰ درجه و قابلیت خم شدن به جهت‌های مختلف برخوردار است. این صندلی به‌طور خاص برای مراقبت از گردن طراحی ‌شده و headrest آن با توجه به موقعیت سر و گردن کامل، قابل تنظیم است. علاوه بر موارد ذکرشده، ارتفاع و دسته‌های این صندلی اداری نیز قابل تنظیم است.

صندلی اداری قابل تنظیم واکر
صندلی اداری قابل تنظیم واکر

۱۶_ صندلی اداری AmazonBasics Mid-Back

خرید یکصندلی ارزانبه این معنی نیست که شما سلامتی و راحتی خود را قربانی کنید. صندلی اداری AmazonBasics Mid-Back از چرم مصنوعی سیاه ‌و سفید ساخته ‌شده و ارتفاع آن قابل تنظیم است. این صندلی یکی از ارزان‌ترین صندلی‌های موجود در بازار محسوب می‌شود که می‌توانید با نشستن بر روی آن احساس راحتی کنید.

منبع : فروشگاه اینترنتی خرید مبلمان اداری خوگر

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد