بهترین پاوربانک های سال ۲۰۱۸

0
پاور بانک ها گجت هایی نسبتا نو ظهور هستند که با در اختیار داشتن آنها دیگری ترسی از تمام شدن باتری گوشی هوشمند، تبلت و دیگر گجت های خود نخواهید داشت، در این مطلب به معرفی بهترین پاور بانک های سال ۲۰۱۸ می پردازیم.
 نتیجه تصویری برای ‪- CHJGD UltraCompact Power Bank‬‏
تا همین چند سال پیش، مهم ترین معیار در هنگام خرید یک گوشی هوشمند مربوط به سطح قدرت سخت افزاری آن بود؛ اما پیشرفت روز به روز گوشی های هوشمند و رقابت تنگاتنگ میان شرکت های مختلف در تولید گوشی هایی قدرتمند تر به جایی رسیده است که امروز اگثر گجت های موجود در بازار عملکرد قابل قبولی را در بحث قدرت سخت افزاری به نمایش می گذارند و انتخاب نهایی شما در گرو بودجه و سطح انتظارتان از یک گوشی هوشمند خواهد بود.
امروزه اصلی ترین دغدغه کاربران در هنگام خرید یک گوشی هوشمند مربوط به طول عمر باتری آن است، پیشرفت سال به سال در سطح قدرت سخت افزاری در کنار کاهش ضخامت و ابعاد کلی گوشی های هوشمند باعث کاهش طول عمر باتری این گجت ها شده و کمتر گوشی ای را می شناسیم که با هر بار شارژ کامل بتواند برای مدتی بیشتر از یک شبانه روز روشن بماند.
نتیجه تصویری برای ‪- CHJGD UltraCompact Power Bank‬‏
نیاز و وابستگی روز افزون کاربران به گوشی های هوشمند و کاهش عمر باتری این گجت ها در چند سال اخیر باعث پیدایش گجت هایی به نام Power Bank شده است؛ همانطور که می دانید این گجت ها در واقع باتری هایی هستند که پس از شارژ شدن توسط برق شهری و یا با استفاده از انرژی خورشیدی می توانند نقش یک شارژر همراه را برای گوشی هوشمند و دیگر گجت های شما بازی کنند.
مدل های متنوعی از پاوربانک ها در بازار وجود دارد که انتخاب را برای کاربران پیچیده خواهد کرد؛ اگر به دنبال خرید یک پاوربانک مناسب هستید، این مطلب می تواند شما را در این امر یاری کند.

  Zendure A2

قیمت: حدودا صد و سی هزار تومان
تصویر مرتبط
شاید عجیب باشد اما اولین و برترین مدل جای گرفته در لیست منتخب ما پاور بانکی است که صفحه نمایش ندارد، درگاه USB-C و Lightning ندارد، فقط یک خروجی داشته و از فناوری Quick Charge 3.0 هم پشتیبانی نمی کند؛ اما Zendure A2 با داشتن ویژگی هایی از قبیل ابعادی کوچک، ظاهر زیبا، سرعت بالا و مقاومت مطلوب فیزیکی اش ما را متقاعد کرد تا آن را به عنوان بهترین پاور بانک موجود در بازار در لیست منتخب خود جای کنیم.

  Anker PowerCore Speed 10000 QC

قیمت: حدودا صد و بیست هزار تومان
از جمله ویژگی های مثبت و برجسته موجود در این مدل می تواند به سرعت بالا، حمل و نقل آسان، ظرفیت زیاد باتری و ارزش خرید بالا اشاره کرد؛ البته این مدل بی نقص نبوده و نقاط ضعفی را در آن شاهد هستیم، اما با در نظر گرفتن مبلغی که برای خرید آن پرداخت می کنید نمی توان انتظارات خیلی زیادی از آن داشت.

  RavPower PowerStation Series 20100 mAh Portable Power Outlet

قیمت: پانصد هزار تومان
نتیجه تصویری برای ‪RavPower PowerStation‬‏
این مدل با وجود قیمت بالا صفحه نمایش ندارد و جثه بزرگ آن باعث خواهد شد تا گاهی اوقات آن را با خود حمل نکنید، اما ظرفیت ۲۰۱۰۰ میلی آمپری آن در موقعیت هایی مانند طبیعت گردی و سفر های طولانی و چند روزه به کارتان خواهد آمد و با خرید آن دیگر نگرانی ای از بابت مقدار باتری باقی مانده گوشی هوشمند و یا تبلت خود نخواهید داشت.
نتیجه تصویری برای ‪RavPower PowerStation‬‏

  Anker PowerCore II 10000 Slim

قیمت: حدودا صد و پنجاه هزار تومان
 نتیجه تصویری برای ‪- CHJGD UltraCompact Power Bank‬‏
این مدل علاوه بر داشتن ظرفیت قابل قبول باتری، قیمت خیلی گرانی ندارد و با در اختیار گرفتن آن می توانید با هر بار شارژ کامل چندین بار گوشی هوشمند خود را شارژ کنید.
پشتیبانی این پاور بانک از فناوری Quick Charge 3.0 نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن بوده و اگر گوشی و یا تبلتتان از این فناوری پشتیبانی کند می توانید با استفاده از این پاور بانک با حداکثر سرعت گجت های خود را شارژ کنید.

 Moshi IonSlim 5K

قیمت: حدودا دویصت و سی هزار تومان
 
شرکت Moshi با طراحی و تولید پاور بانک IonSlim 5K اوج توانایی خود در بحث طراحی ظاهری را به نمایش گذاشته و بی شک این مدل یکی از زیبا ترین پاور بانک هایی است که تا به حال دیده ایم؛ تنها نقطه ضعفی که در این مدل به چشم می خورد مربوط به قیمت بالای این گجت است و ظرفیت ۵۱۵۰ میلی آمپری این مدل با قیمت آن همخوانی ندارد.

Zendure A3

قیمت: حدودا صد و پنجاه هزار تومان
تصویر مرتبط
این مدل در مقایسه با مدل Zendure A2 جای گرفته در رده اول لیست، ظرفیت بیشتری را در اختیار کاربر گذاشته و علاوه بر این شاهد وجود یک خروجی بیشتر در آن هستیم.
Zendure A3 نیز همانند  برادر کوچک ترش و یا Zendure A2 ظاهر زیبایی داشته و اگر تنها مشکل شما با Zendure A2 مربوط به ظرفیت باتری اش باشد، می توانید این مدل را جایگزین مناسبی برای آن بدانید.

 DXPower Armor DX0001

قیمت: حدودا صد هزار تومان
 نتیجه تصویری برای ‪- CHJGD UltraCompact Power Bank‬‏
این مدل ظاهر جذابی دارد، ظرفیت باتری آن در حد متوسط است و مقاومت بالای فیزیکی آن باعث شده تا کوهنوردان و طبیعت دوستان نسبت به خریدش اقدام کنند.
البته ویژگی ضد آب بودن آن فقط در مواقعی صادق است که در حال استفاده از آن نباشید و این مهم ترین نقطه ضعف موجود در این مدل است.

Flux Card

قیمت: حدودا صد هزار تومان
نتیجه تصویری برای ‪- CHJGD UltraCompact Power Bank‬‏
شرکت سازنده تمامی نواقص موجود در مدل Flux Charger را زیر نظر گرفته و Flux Card را به عنوان جانشینی قدرتمند تر برای آن به بازار عرضه کرده است؛ ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری این پاور بانک نمی تواند گوشی های امروزی را بیشتر از ۲ مرتبه شارژ کند، اما اگر به دنبال پاور بانکی هستید که به راحتی آن را در جیب شلوار خود قرار داده و با خود حمل کنید، این مدل می تواند انتخاب کاملی برایتان باشد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد