انرژی خانه تان رابا این سنگ هاچند برابر کنید

0

در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند نوع خاص از سنگ هایی که خاصیت انرژی درمانی داند آشنا سازیم. شما می توانید علاوه بر بهره مندی از خواص ویژه این سنگ ها، از آن ها برای زینت بخشیدن و تزئین خانه خود نیز استفاده نمایید.

 

سنگ کریستال
سنگ کریستال
۱) اولین سنگی که به معرفی آن می پردازیم، سنگ کریستال است. شما می توانید ۸سنگ کریستال را در اتاق خواب خود قرار دهید و از انرژی ارزشمند آن بهره مند شوید. سنگ کریستال از یک ساختار منظم و یکپارچه تشکیل شده و به عنوان یک شبکه بندی کریستالی شکل شناخته می شود. این سنگ از خود انرژی مثبت ساطع می کند و با یک فرکانس ثابت در سطح خانه باقی می ماند. هنگامی که قطعه ای از سنگ کریستال را بر روی قسمتی از بدن قرار می دهید، انرژی با فرکانس پایین تری ساطع می شود و بدن را تشویق می کند تا از خود انرژی با فرکانس بالاتری منتشر کند؛ بنابراین اگر احساس خستگی دارید و یا احساس می کنید که انرژی بدنتان کاهش یافته است، برای افزایش انرژی بدن خود از کریستال استفاده نمایید و از خاصیت خارق العاده آن در افزایش انرژی حیرت زده شوید.
سنگ کریستال شکل دار
سنگ کریستال شکل دار

شما می توانید آن را درون جیب لباس یا کیف خود قرار دهید و یا به صورت گردنبند آن را از گردن خود آویزان کنید. همچنین می توانید به صورت آویز از دیوار خانه خود آویزان کنید. سنگ های کریستال در شکل، رنگ و اندازه های مختلفی وجود دارند و شما می توانید بنابر سلیقه خود هر یک از آن ها را خریداری نمایید. همچنین قابل ذکر است که هر یک از انواع مختلف کریستال، خواص ویژه ای دارند. به طور معمول برای تزیین خانه ها از کریستال هایی به شکل قطره، قلب و اشکال تراش دار استفاده می کنند تا علاوه بر زیبایی باعث تلالو و درخشندگی بیشتر نور در خانه شود. دانشمندان در سال ۱۹۹۹ به خواص بی نظیر کریستال پی برند و از آن زمان به بعد برای تزیین و دکوراسیون حجم وسیعی از منازل مسکونی از این سنگ قیمتی و ارزشمند استفاده می شود.

سنگ هیمالیایی
سنگ هیمالیایی

۲) دومین سنگی که قصد معرفی آن را داریم، سنگ نمک هیمالیایی یا سنگ نمک صورتی است. شاید بدانید که نمک قادر به ذوب کردن و باز کردن راه های یخ زده است. سنگ نمک صورتی همانند نمک خوراکی که در کابینت شما موجود است، عمدتا از سدیم کلراید تشکیل شده است، با این تفاوت که ناخالصی های عمده موجود در آن مانند منیزیم، کلسیم، پتاسیم و دیگر عناصر موجود، باعث به وجود آمدن نوعی خاصیت انرژی درمانی در آن می شود. سنگ نمک صورتی همچنین به عنوان تسکین دهنده، عنصری آرامش بخش و برای کاهش استرس در حمام نگهداری می شود. از سنگ نمک برای تزیین خانه ها نیز استفاده می شود.

از جمله کشورهایی که از این سنگ برای تزیین خانه های خود استفاده می کنند می توان به استرالیا، چین، کشورهای اروپایی و عربی اشاره نمود، به طوریکه با تزیین خانه های خود با سنگ نمک، علاوه بر بهره مندی از زیبایی آن از خواص درمانی این سنگ نیز بهره مند می گردند. قابل ذکر است که رنگ های مختلف سنگ نمک خواص التیام بخش و درمانی مختص به خود را در محیط منتشر می کنند که افراد می توانند با تحقیق در مورد خواص هر یک از آن ها و با توجه به نیاز خود آن ها را خریداری کرده و در فضای خانه خود استفاده نمایند. با قرار دادن سنگ های نمک در محیط خانه، می توان به کم تحرکی کودکان کمک کرد و همچنین از خواص مثبت و بی نظیر آن برای پوست بهره برد.

 

 

 

 

 

 

چوب پالوسانتو
چوب پالوسانتو
۳) پالو سانتو کلمه ای اسپانیایی است و به معنای چوب مقدس است. این چوب مقدس از درختان پالو سانتو از آمریکای جنوبی به دست می آید. اعتقاد بر این است که اگر این چوب سوزانده شود نوعی انرژی از خود منتشر می کند که خاصیت درمانی دارد. این چوب، عطر بسیار آرامش بخشی دارد و از جمله معطرترین جنگل های جهان است. عطر بی نظیر این چوب باعث شده که طرفداران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند. قابل ذکر است که از دود آن در حمام برای پاک سازی استفاده می کنند و همچنین در فضای خانه باعث از بین رفتن انرژی های منفی می شود.

۴) یاقوت ارغوانی یا آمیتیست، از ارزشمندترین و پرطرفدارترین نوع یاقوت ها به شمار می رود. با توجه به اینکه اتاق نشیمن قسمت اصلی خانه را تشکیل می دهد و اعضای خانواده بیشتر وقت خود را در این قسمت از خانه سپری می کنند؛ بنابراین می توان با به کار بردن این سنگ ارزشمند در قسمت هایی از اتاق نشیمن، به افزایش روابط صمیمانه اعضای خانواده کمک کرد و همچنین از انرژی مثبتی که منتشر می کند، نهایت استفاده را برد.

 

این سنگ باعث افزایش صبر و تحمل و همچنین آرامش در افراد می شود. آمیتیست از انرژی مثبتی برخوردار است که موجب شادمانی و احساس رضایت می شود. همچنین ثبات احساسی و قدرت درونی را به ارمغان آورده و انعطاف پذیری و همکاری را در بین اعضای خانواده افزایش می دهد. این سنگ برای کسانی که از وسواس رنج می برند و یا کودک بیش فعالی در خانه دارند، بسیار مؤثر و کارساز است. با به کار بردن آمیتیست در قسمت های مختلفی از خانه، علاوه بر لذت بردن از زیبایی بی نظیر آن، می توانید از دیگر خصوصیات منحصر به فرد آن مانند کمک به کنترل خشم، کاهش ترس و اضطراب، تسکین غم و اندوه، از بین بردن تفکرات منفی، آرام کردن ذهن، افزایش حافظه و تمرکز و همچنین افزایش انگیزه بهره مند گردید.
سنگ یاقوت ارغوانی
سنگ یاقوت ارغوانی
خواص سنگ یاقوت ارغوانی
خواص سنگ یاقوت ارغوانی

 

 

 

اعتقادات دیگری در مورد خواص این سنگ وجود دارد، به طوریکه این اعتقادات مبنی بر درمان بی خوابی و تحریک رویاهای دلپذیر است. جالب است بدانید که مصری های باستان از این سنگ برای ایجاد احساس گناه استفاده می کردند.

آمیتیست به عنوان یک شفادهنده بزرگ و البته مؤثر شناخته می شود. به جز خواصی که در موارد فوق به آن اشاره شد از جمله دیگر خواص آن میتوان به، افزایش تولید هورمون ها، کمک به متابولیسم، پاک سازی خون، تسکین دردهای جسمی، احساسی و عاطفی، کاهش سردردها و از بین بردن تنش ها، درمان بیماری های ریوی و دستگاه تنفسی، درمان بیماری های پوستی و غلبه بر تأثیر الکل ااشاره کرد.
با توجه به مطالب گفته شده و خواص هر یک از سنگ ها، شما می توانید براساس نیاز خود از این سنگ ها در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید تا هم با درخشندگی و زیبایی خاص آنها، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کنند و هم از خواص درمانی و انرژی مثبتی که در فضا منتشر می کنند، استفاده کرده و حس بهتری را به خود و اعضای خانواده خود هدیه دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد