صندلی با الهام از کریستیانو رونالدو

0

Nini Andrade Silva طراح خلاق و برجسته ی پرتغالی در یکی از کارهای خود یک صندلی منحصربه فرد برای بازیکن معروف پرتغالی و مهاجم باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا کریستیانو رونالدو طراحی کرده است.در حال حاضر برخی معتقدند که این بازیکن یکی از بهترین فوتبالیستهای جهان و یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است.

Nini Andrade Silva
Nini Andrade Silva
کریستیانو رونالدو
 کریستیانو رونالدو در سال ۱۹۸۵ در جزایر مادیرا در شهر فانشال پرتغال در خانواده فقیر به دنیا آمد.وی از کودکی عاشق فوتبال بود و فوتبالش را به شکل حرفه ای از دوران نوجوانی و تیم آندورینا آغاز کرد و بعد از دو سال به تیم ناسیونال پیوست و از آنجا راهی اسپورتینگ لیسبون شد. در سال ۲۰۰۳ کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد ملحق شد و همراه با این تیم برنده جایزه انفرادی کفش طلای اروپا، لینگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه های جهان گشت. در سال ۲۰۰۹، وی با قرارداد ۹۴ میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست و از آن پس لقب گران قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان را به خود اختصاص داد.
صندلی کریستیانو رونالدو
 Nini Andrade Silva طراح خلاق پرتغالی با الهام از المانهای زادگاه کریستیانو رونالدو، مثل امواج اقیانوس و تخته سنگهای ساحل مادیرا، این صندلی زیبا را طراحی کرده است. استفاده از رنگ طلایی در آن به نوعی استعاره از کفش طلا و ۴ توپ طلایی است که وی در دوران فعالیت حرفه ای خود تا به امروز به دست آورده است.
صندلی طراحی شده به نام کریستیانو رونالدو
 علاوه بر تمامی موارد فوق این صندلی انعکاسی از خصوصیات اخلاقی و رفتاری این فوتبالیست مشهور است.به طور کلی می توان گفت کریستیانو رونالدو آمیزه ای از سرعت ، جسارت ، شوت های پرقدرت ، قدرت بدنی و تکنیکهای منحصربه فرد و حرکات نمایشی است که Nini Andrade Silva طراح خلاق پرتغالی تمامی موارد فوق را در طراحی این صندلی مدنظر قرار داده است.فرم نرم این صندلی علاوه بر امواج اقیانوس نمایانگر حرکات نمایشی استثنایی این بازیکن فوتبال است.
صندلی با الهام از کریستیانو رونالدو
 اکثر افراد فوتبال را ورزش ساده و مفرحی می دانند که می توانند اوقات فراغت خود را با آن پر کنند. در صورتیکه نباید این موضوع را فراموش کرد که اگر قرار باشد شخصی آن را به عنوان حرفه ی اصلی زندگی خود برگزیند نیازمند تمرینات مداوم است و در عین حال برای استراحت نیاز به فضایی آرام و مبلمانی راحت خواهد داشت. این صندلی با توجه به اصول ارگونومی طراحی شده است و مطمئنا کریستین رونالدو روی آن احساس راحتی خواهد کرد.
منبع : خوگر
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد