میزهایی متفاوت برای یک دکوراسیون مدرن

1

۱-  میز جلو مبلی تایپو جاکوب

 

اگر به‌دنبال یک میز جلو مبلی بسیار مدرن و در عین حال شکیل هستید، میز جلو مبلی تایپو جاکوب انتخاب بسیار خوبی‌ست. این میز از لایه‌های آهن ساخته شده‌است و در یک طرف آن حروف الفبای لاتین را مشاهده می‌کنیم. همین موضوع این میز را به انتخاب خوبی برای فضاهای مینیمال و مدرن تبدیل کرده‌است. از آن جا این میز با سطح زمین فاصله دارد و در زیر آن فضای خالی ایجاد می‌شود، گزینه‌ی مناسبی برای سالن‌های کوچک نیز به‌شمار می‌رود. چرا که طبق اصول دکوراسیون داخلی بهتر است در فضاهای کوچک‌تر از وسایلی استفاده کنیم که در اطراف خود اجازه‌ی چرخش نور و هوا را می‌دهند. میز جلو مبلی جاکوب این امکان را در اختیار ما قرار می‌دهد. بدین ترتیب از احساس خفگی در فضای اتاق جلوگیری می‌شود. همچنین این میز دارای ۱۰ رنگ‌بندی متفاوت است که باعث می‌شود بتوانیم به‌راحتی آن را با انواع دکوراسیون هماهنگ کنیم. اگر قصد دارید منزلتان دارای دکوراسیونی داروخانه آنلاین طب دارو  مونوکروماتیک و یا تک‌رنگ باشد، رنگ‌های سفید، سیاه و یا خاکستری آن به‌خوبی نیاز شما را برطرف می‌کنند. همچنین با انتخاب رنگ‌های زنده‌تری مثل قرمز و زرد می‌توانید از این میز برای ایجاد کنتراست در فضای سالن خود استفاده کنید. با ترجیح دادن این میز امکان هماهنگ کردن آن با میزهای ناهارخوری و میزهای کار تایپوی جاکوب را نیز خواهید داشت.

میزهایی متفاوت برای یک دکوراسیون مدرن

۲- میز خانه‌ای از کارت جاکوب

 

این میز دارای یک طراحی بسیار خلاقانه‌است. درعین حال که از جنس ورقه‌های آهن ساخته شده‌است و بسیار مدرن به‌شمار می‌رود، انتخاب خوبی برای داشتن یک دکوراسیون متفاوت است. میز خانه‌ای از کارت جاکوب از آن محصولاتی نیست که در هر خانه‌ای به‌چشم می‌خورند. با الهام از کارت‌های بازی ساخته شده‌است و نمایان‌گر روحیه‌ای شاداب و بازیگوشانه‌است. میز خانه‌ای از کارت جاکوب می‌تواند به‌عنوان یک میز عسلی در سالن نشیمن شما قرار بگیرد. ولی این تنها کاربرد آن نیست. طراحی خاص آن به ما این امکان را می‌دهد که از قفسه‌های پایینی میز برای قرار دادن کتاب، مجله و یا اشیای تزیینی نیز استفاده کنیم. این میز هم مثل مدل تایپو جاکوب که در بالا از آن صحبت شد دارای ده رنگ‌بندی متفاوت است. پس اگر فکر می‌کنید که خصوصیات این میز به‌دلتان نشسته‌است، نگران هماهنگی‌اش با دکوراسیون منزل خود نباشید. دست شما برای شخصی سازی این میز بسیار باز است.

میزهایی متفاوت برای یک دکوراسیون مدرن

۳- میز کد ۲۰۳ ساویس

 

این میز‌ دارای طراحی بسیار مدرن و محبوب است. دارای دو رنگ سیاه و سفید و پایه‌های چوبی‌ست. این طراحی آن‌ را به‌ انتخاب مناسبی برای فضاهایی که دارای دکوراسیون مدرن، مینیمال هستند تبدیل کرده‌است. همچنین این محصول جایگاه بسیار خوبی در دکوراسیون به سبک اسکاندیناویایی دارد. جنس آن از پلی کربنات است که خصوصیات جالبی دارد. از بین این خصوصیات می‌توانیم به استحکام بسیار بالا، مقاومت در برابر نور و آب و عواملی از این قبیل و سبکی بسیار اشاره کنیم. با توجه به خصوصیاتی که این میز به‌خاطر جنس خود داراست، می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای قرار گرفتن در آشپزخانه باشد. صندلی‌های پایه چوبی که امروزه بسیار محبوب هستند نیز می‌توانند پشت این میز جای بگیرند. با این وجود شما می‌توانید همچنان آن را در سالن نشیمن خود نیز استفاده کنید. با قرار دادن یک گلدان آپارتمانی روی آن حس و حال واقعی طراحی مدرن این میز را مهمان فضای نشیمن خود می‌کنید.

میزهایی متفاوت برای یک دکوراسیون مدرن

۴- میز جلو مبلی مدرن ایده اندیش

 

اگر می‌خواهید طبیعت را وارد خانه‌ی خود کنید، میز جلو مبلی مدرن ایده اندیش یکی از بهترین گزینه‌های شماست. طراحی این میز برگرفته از حالت طبیعی‌ست که چوب به‌خود می‌گیرد و در عین حال بسیار مدرن و شیک ساخته شده‌است. این میز به‌قدری خاص و متفاوت است که به‌محض ورود به‌ سالن خانه‌ی شما می‌تواند به فضا حال و هوایی بسیار خلاقانه ببخشد. میز جلو مبلی مدرن ایده اندیش را می‌توانید در چهار رنگ متفاوت تهیه کنید. پس نگران هماهنگی آن با دکوراسیون خانه‌ی خود نباشید. اگر حالت طبیعی آن برای شما مهم‌تر است از رنگ‌های قهوه‌ای آن استفاده کنید. برای مدرن نشان دادن هرچه بیشتر این میز می‌توانید رنگ‌های سفید و یا سیاه آن را نیز استفاده کنید. اگر به‌جز ظاهر کاربرد میز نیز برای شما اهمیت دارد، همچنان می‌توانید به این گزینه فکر کنید. چرا که طراحی آن طوری انجام شده‌است که هم از سطح رویین و هم از پایه می‌توانید برای قرار دادن اشیای مختلف استفاده کنید. اگر قصد تزیین میز جلو مبلی مدرن ایده اندیش را دارید، به‌شما پیشنهاد می‌کنم روی پایه‌ی آن از شمع‌ها و یا آباژورهای بسیار کوتاه استفاده کنید. این‌کار باعث می‌شود که بتوانید فضایی دنج و رمانتیک را برای خود فراهم سازید.

میزهایی متفاوت برای یک دکوراسیون مدرن

۵- میز جلو مبلی کد TC161 پرسیس

امروزه میز‌هایی که از جنس شیشه هستند و آن‌هایی که از فلز و یا کروم تهیه شده‌اند، بین طراحان دکوراسیون داخلی از محبوبیت فراوانی برخوردارند. چنین میزهایی باعث می‌شوند که فضای‌ خانه‌ی شما به‌ یک باره وارد دسته‌بندی مدرن شود. اگر به مد روز علاقه‌مندید و دوست دارید که منزل خود را شبیه به خانه‌هایی که در مجلات به‌چشم می‌خورند دکور کنید، میز جلو مبلی کد‌ TC161 پرسیس دقیقا چیزی‌ست که به‌دنبال آن می‌گردید. این میز دارای پایه‌های استیل است که روکش نیکل کروم دارند. این جنسی‌ست که مقاومت پایه‌ها را بسیار بالا می‌برد. همچنین سطحی رویی آن نیز از شیشه‌‌ی سکوریت است که باز از مقاوت بسیار بالاتری نسبت به شیشه‌های معمولی برخوردار است. ترکیب استیل پایه و شیشه‌ی رویین این میز را به‌محصولی بسیار شیک و خاص تبدیل کرده‌است. فضای خالی بین پایه‌ها و همچنین انعکاس نوری بر سطح میز باعث می‌شود که سالن‌ خانه‌ی شما بزرگ‌تر به‌نظر برسد و در آن احساس آرامش بیشتری داشته باشید. برای تزیین این میز سعی کنید از ظرف‌های شیشه‌ای رنگی استفاده کنید. آن‌ها هم با جنس میز هماهنگی دارند و هم به دکوراسیون آن رنگ می‌بخشند. علاوه بر این‌ها سطح داخلی پایه‌های این میز از عرض کافی برای قرار دادن اشیای دکوری برخوردار است. می‌توانید آن را با شمع‌های وارمر دکور کنید. میز جلو مبلی کد TC161 پرسیس را می‌توانید با عسلی هم مدل خود هماهنگ کنید تا در فضای سالن نشیمن خود به یک هارمونی بسیار مطبوع دست پیدا کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد