” معرفی بهترین وب سایت ها در زمینه دکوراسیون و معماری “

0

 

معرفی سایت های مطرح و معروف در زمینه دکوراسیون داخلی:  

 

طراحی و دکوراسیون داخلی امروزه به یکی از دغدغه های بسیاری از افراد تبدیل شده است که تاثیر مهم و جدی آن را نمی توان انکار کرد. از پروژه های کوچک و انتخاب مبلمان و لوازم منزل گرفته تا طراحی داخلی منزل ،‌ الهام گرفتن و ایده گیری و افزودن بر دانش روز در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند از مرزهای جغرافیایی فراتر برود. اگر به دنبال کشف آخرین ایده ها در زمینه ی طراحی داخلی هستید ، یا می خواهید فضایی از منزلتان را به شیوه ای درست و با دانستن نکات کلیدی طراحی کنید ، وب سایت های معماری و طراحی داخلی منبعی بسیار خوب برای شما هستند اما اگر این وب سایت ها را نمی شناسید ، در این مطلب  دکوکده برترین و مشهورترین وب سایت های دکوراسیون و طراحی داخلی را معرفی می کنیم که می توانید به آن ها مراجعه کنید:

 

سایت room decor یک سایت جامع در خصوص معرفی جدیدترین ایده های دکوراسیون داخلی می باشد.
در این سایت مطالب ارایه شده تحت چند عنوان اصلی زیرتقسیم بندی شده است:

  •  ایده های مربوط به طراحی داخلی بخشهای مختلف منازل مسکونی
  •   ارائه ایده های خلاقانه که الهام بخش برای طراحی داخلی می باشد
  •      روند ها و گرایشهای مدرن در زمینه رنگ ، مواد و مبلمان 
  •      ارائه کارها و پروژه هایی از بهترین و معروفترین طراحان داخلی در زمینه 
  •        مکان های مسکونی و مکان های پذیرائی و گردشگری

 

 

 

 

سایت  DeGraeve.com

اگر یک تصویر خاص دارید و به دنبال بدست آوردن کالیته ی رنگی آن هستید، می توانید از این وب سایت استفاده کنید. فرض کنید قصد بستن یک شیت با یک تصویر مشخص را دارید. بعد از قرار دادن تصویر در شیت از چه رنگ های دیگری استفاده می کنید تا پرزنتیشن حرفه ای ای داشته باشید؟ رنگ هایی که باید در شیت تان استفاده کنید را در این وب سایت پیدا کنید .

http://www.degraeve.com/color-palette/

 

 

 

Dezeen

در این وبسایت مجموعه ای بهترین های طراحی و معماری از سراسر جهان گرداوری شده است. deezen.com یکی از مجلات معماری ، طراحی داخی به سرعت در حال رشد و تاثیر گذار جهان است که با به روز رسانی منظم از وب سایت هایی است که باید خوانده شود .

 

Elle Décor

ایده آل گرا و شیک! وب سایت elledecor.com نیز بهترین های طراحی داخلی را به نمایش می گذارد که حتما باید به آن سر زد.

 

Design-milk

پرده های زشت ، مبلمان نامتناسب و غیره همه از ناهنجاری های طراحی داخلی است که در پایین آوردن کیفیت زندگی صاحب خانه تاثیر گذار است. design-milk.com این مرجع ، برای زندگی در نظر گرفته شده است که به شما کمک خواهد کرد این اشکالات را برطرف نمایید. پست های اخیر آن شامل معرفی آخرین دستاوردهای طراحی میز و صندلی و چراغ های روشنایی است.

 

نویسنده : محمد علی زارع

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد